کارگاه توانمند سازی و روشنگری فرماندهان محترم و رابطین بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزارشد.

کارگاه توانمند سازی و روشنگری فرماندهان محترم و رابطین بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزارشد.
بهمن 16, 1399
490 بازدید

کارگاه توانمند سازی و روشنگری فرماندهان محترم و رابطین بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه، کارگاه توانمند سازی و روشنگری فرماندهان محترم و رابطین بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد […]

کارگاه توانمند سازی و روشنگری فرماندهان محترم و رابطین بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه، کارگاه توانمند سازی و روشنگری فرماندهان محترم و رابطین بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و حجت الاسلام درویشی رییس عقیدتی و سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در حال برگزاری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در کارگاه توانمندسازی و روشنگری فرماندهان و رابطان بسیج طلاب استان لرستان اظهار داشت: یکی از اقدامات علما و روحانیت در غیبت کبری جمع‌آوری و حفظ میراثی است که از ائمه معصومین به ما رسیده است.

?وی افزود: با مرور تاریخ بخشی از روحانیت عمر خود را صرف کردند تا بتوانند معارف اسلامی و میراث گران بها ائمه را حفظ و در قالب‌های مختلف به سطوح جامعه عرضه کنند.

?نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: علاوه بر حفظ معارف اسلامی و میراث گران بها پاسخگویی به مسائل روز جامعه از دیگر وظایف روحانیت است که در این راستا باید توجه کنیم در گذر زمان، علوم و فنون مختلفی مطرح است که ما باید نسبت آنها را با معارف دینی و اسلامی تبیین و روشن کنیم.

?وی بیان کرد: برقراری نسبت بین دین و زندگی از دیگر وظایف روحانیت است و باید مسیر تعیین شود نه اینکه دیگران مسیری برای زندگی بشر تعیین کنند و روحانیت اشکالات مسیر را احصا کنند.

?شاهرخی گفت: کانون فرهنگی تمدن یکی از مولفه‌های اصلی تمدن اسلامی است و مرکزیت این کانون فرهنگی حوزه‌های علمیه هستند بر همین اساس روحانیت رسالت سنگینی بر عهده دارند.

?وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه حوزه‌های علمیه و روحانیت نشان دادن نسبت بین معارف اسلامی و زندگی بشر است و باید مسیر زندگی را به وسیله کانون فرهنگی، دینی و مذهبی تعیین کنیم و این با مرکزیت روحانیت و حوزه‌های علمیه است.

?نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه باید با داشتن برنامه‌های ۱۰ ساله بدانند به چه تعداد مبلغ، مدرس در سطوح مختلف حوزوی نیازمند هستند و در این راستا برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند به نحو احسن نسبت بین معارف اسلامی و زندگی بشر را نشان بدهند.

99/11/16

☑️ پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

✅کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

✅ کانال ایتا:

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی

#گرامیداشت_چهل_و_دومین_دهه_فجر_انقلاب_اسلامی_ایران

برچسب‌ها: