پیام دعوت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برای حضور در انتخابات روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 پیام دعوت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برای حضور در انتخابات روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اردیبهشت 20, 1403
148 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم حمد و سپاس از آن خداوند متعال که ملت فهیم ، آگاه و هشیار ایران اسلامی را در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی از جمله در عملیات ((وعده صادق)) یاری کرد و این مردم را با اراده ای مستحکم و حضوری بهنگام بر دشمنانش پیروز گردانید. انتخابات که نماد حضور و […]

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس از آن خداوند متعال که ملت فهیم ، آگاه و هشیار ایران اسلامی را در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی از جمله در عملیات ((وعده صادق)) یاری کرد و این مردم را با اراده ای مستحکم و حضوری بهنگام بر دشمنانش پیروز گردانید.

انتخابات که نماد حضور و مشارکت مردم در رویداد های سیاسی و اجتماعی است در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با حضور آگاهانه مردم متدین و بصیر استان لرستان همراه شد و افتخار، عزت و ارمغان دیگری را رقم زد .

مشارکت حداکثری واجدین شرایط در دور دوم انتخابات در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت درحوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی و انتخاب منتخبینی اصلح، سپری محکم و امنیت آور در برابر نظام سلطه و بدخواهان و تجدید پیمان با ارزشهای اسلامی و آرمان های امامین انقلاب اسلامی و شهدای والامقام است.

امید است نتیجه انتخابات زمینه ساز حضور متعهدترین و شایسته ترین منتخبین و سبب ارتقاء فرهنگی و پیشرفت و تحول همراه با جهش در استان لرستان باشد.

اینجانب از عموم مردم متدین و دشمن شناس حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی درخواست می کنم که با حضور پرشور و شعور و انتخاب بهترینها ، مجلس شورای اسلامی را با پشتوانه قوی مردمی یاری دهند تا بتواند در استحکام بخشی به نظام اسلامی نقش بی نظیر خود را به بهترین شیوه اعمال کند.

بدیهی است مجریان ، ناظران انتخابات و نیرو های انتظامی، امنیتی و قضایی همان طور که اعلام کرده اند در عملیاتی کردن چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی دامه ظله العالی مصمم هستند و بر وظیفه خود عمل میکنند.

 از این رو حفظ سلامت انتخابات وصیانت از آراء مردم و پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی و سالم سازی محدوده و اطراف حوزه های اخذ رأی از افراد متخلف و اشراف کامل اطلاعاتی در راستای امرمهم سلامت انتخابات از مهمترین وظایف سازمان و دستگاهای یاد شده است که با اجرای قانون بدون اغماض درباره هر شخص حقیقی و حقوقی متخلف لازم الاجراء است.

از خداوند متعال عزت ، تعالی و پیشرفت معنوی و مادی ملت ایران را خواستوارم .

۲۰ اردیبهشت ۴۰۳ ۱ مطابق با ۳۰ شوال ۱۴۴۵

سید احمدرضا شاهرخی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان
وامام جمعه خرم آباد