پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در تجلیل از پزشکان

پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در تجلیل از پزشکان
شهریور 1, 1399
310 بازدید

به مناسبت یکم شهریور ؛ پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در تجلیل از پزشکان متن پیام بدین شرح است ؛ (( بسم الله الرحمن الرحیم )) وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا جَمِیعًا هر کس نفسی را زنده کند گویی همه انسان ها را زنده کرده است ( سوره مائده، آیه ۳۲) . یکم شهریورماه، زادروز […]

به مناسبت یکم شهریور ؛

پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در تجلیل از پزشکان

متن پیام بدین شرح است ؛

(( بسم الله الرحمن الرحیم ))

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا جَمِیعًا
هر کس نفسی را زنده کند گویی همه انسان ها را زنده کرده است ( سوره مائده، آیه ۳۲) .

یکم شهریورماه، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آن ها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

این روز یادآور قداست و ارزش های کم نظیر حرفه مقدس پزشکی است که می توان آن را روز انسان هایی نام نهاد که با تکیه بر علم و ایمان و با عشق خدمت به همنوعان نام خود را در تاریخ این حرفه جاودانه می نمایند.

پزشکان در تمام صحنه های انقلاب اسلامی همواره تلاش مضاعف نمودند و در شرایط گسترش بیماری ویروس منحوس کووید ۱۹ نیز از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در کشورمان شاهد حضور پررنگ و فداکارانه پزشکان عزیز در کنار تمامی مدافعان سلامت بودیم که با تلاش و مخلصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس به کمک بیماران شتافتند و همانند هشت سال دفاع مقدس از جان مایه گذاشته و بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از زحمات و تلاش های جامعه پزشکی استان لرستان در راستای بهبود سلامت بیماران خصوصا در کنترل ویروس کووید ۱۹، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و برای این عزیزان از خداوند متعال توفیقات روز افزون توام با سلامتی و سعادتمندی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) درخواست می نمایم.

سید احمد رضا شاهرخی