پیام تشکر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برای حضور در مرحله اول و مرحله دوم انتخابات روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴

پیام تشکر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برای حضور در مرحله اول و مرحله دوم انتخابات روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴
اردیبهشت 26, 1403
77 بازدید

((بسم الله الرحمن الرحيم))   خداوند متعال را سپاسگزارم که حماسه سیاسی انتخابات با مشارکت مردم فداکار استان لرستان در هر دو مرحله بوقوع پیوست .نتخابات در نظام جمهوری اسلامی روز تجلی وحدت و انسجام بزرگ ایران اسلامی و روز خلق حماسه سیاسی است که در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس […]

((بسم الله الرحمن الرحيم))

 

خداوند متعال را سپاسگزارم که حماسه سیاسی انتخابات با مشارکت مردم فداکار استان لرستان در هر دو مرحله بوقوع پیوست .نتخابات در نظام جمهوری اسلامی روز تجلی وحدت و انسجام بزرگ ایران اسلامی و روز خلق حماسه سیاسی است که در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در بیست و یکم اردیبهشت در مرحله دوم انتخابات در شهرستان خرم آباد و چگنی رقم خورد.

حضور در انتخابات علاوه بر مشارکت در سرنوشت کشور تجدید عهد با ارزشهای اسلامی و راه و روش امامین انقلاب اسلامی و شهدای والامقام است.
اکنون که مردم شریف و نجیب استان لرستان با حضور در پای صندوق های رأی این وظیفه دینی و ملی را بنحو مطلوب انجام دادند .ضروری است که همه خدمتگزاران خصوصا منتخبین مردم به نکات زیر توجه نمایند:

۱_ نگاه اسلام به پذیرش مسؤولیت ها در قوای سه گانه و نمایندگی مجلس شورای اسلامی وظیفه ای سخت و دشوار است که همراه با محاسبه دقیق خداوند متعال است .

بنابراین اینگونه مسؤولیت ها کاسبی وتجارت نیست که موفقیت در آن همراه با پخش شیرینی و برپایی جشن و شادی و پایکوبی و مهمانی های آنچنانی باشد.

بلکه برای پذیرش این گونه مسوولیت ها باید طرحی نو در انداخت و فرهنگ خدمت رسانی با توسل و استعانت به درگاه الهى را جایگزین اینگونه رفتارهای دنیاطلبانه نمود.

۲_استان هایی که در این چند دهه در فرهنگ، اقتصاد و اشتغال ،معیشت و مسکن و در امور دیگر در جایگاه قابل قبول و مطلوبی قرار گرفتند نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن استان ها علاوه بر حضور فعال در صحن مجلس شورای اسلامی و در قانونگذاری و نظارت و کمیسیون های مربوطه، همدل و هماهنگ با یکدیگر و هم افزا با دیگر کارگزاران در دو قوه دیگر ضمن پی گیری امور حوزه انتخابیه خود با تمام توان در راستای رشد و پیشرفت مسائل کلان استان گام های اساسی برداشتند.

۳_عموم مردم استان لرستان انتظار دارند که منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هماهنگ با یکدیگر در مجمع نمایندگان وبامسؤولان اجرایی و قضایی استان همه امکانات معنوی و مادی داخل و خارج استان را برای تحول همراه با جهش که خواسته مردم استان است محقق گردانند.

۴_تجربه چند دهه در استان لرستان نشان داده است که دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصاب مدیران و معاونت های آنان و مسؤولان شهرستانی و اصرار براین روش حاصلی نداشته ، بلکه بخشی از عقب ماندگی استان به دخالت همراه با اصراردر انتصابات برمی گردد.

از این رو با توجه به این تجربه ناموفق و تصریح قانون اساسی برتفکیک قوا وامر رهبر معظم انقلاب اسلامی ((دام ظله العالی)) از ورود و دخالت در انتصابات خودداری کنند.

امروز با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ،درخواست عمومی مردم از جمله نخبگان و فرهیختگان و جوانان انقلابی از مدیران و مسؤولان و منتخبین مجلس شورای اسلامی نفی هر گونه تبعیض، نفی توصیه های فراقانونی ،نفی جذب نیروها ی بدون ضابطه تحت هر عنوانی و نفی ویژه خواری است .

البته انتظاری بحق است که استاندار محترم استان متعهدترین افراد به اصول اسلام وانقلاب اسلامی و داناترین ، تواناترین و کاردان ترین افراد را برای مدیریت ها و مسوولیتهای استانی و شهرستانی انتخاب کند تا نگرانی خدمتگزاری بی منت و صادقانه و رفع مشکلات مردم است برطرف شود.

اینجانب با سپاس بیکران به درگاه الهی و تبریک به منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان لرستان ازمردم شریف و نجیب استان لرستان ، کلیه عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان ، داوطلبین مجلس شورای اسلامی در مرحله اول و دوم ، هیأت های نظارت و بازرسی شورای نگهبان و هیات های اجرایی ، جامعه روحانیت و ائمه جمعه و جماعات و مبلغین ، سازمان های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی و نهادهای تبليغى واصحاب رسانه، خبرگزاری ها ،نخبگان، فرهیختگان ،نشریات، پایگاه های خبری بویژه رسانه ملی و شبکه استانی صدا و سیما که همه با هم سهم بسزایی در این مشارکت همگانی ایجاد کردند و با حضوری شور انگیز رونق بخش حماسه سیاسی انتخابات شدند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
ازخداوند متعال عزت، تعالی و پیشرفت معنوی مادی ملت ایران و مردم استان لرستان را خواستارم .

سید احمدرضا شاهرخی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان
وامام جمعه خرم آباد
۲۵ اردیبهشت ۴۰۳ ۱ مطابق با پنجم ذی القعده ۱۴۴۵