پیام تسلیت نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد در پی ارتحال حضرت حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد ایمانی (رحمه ا… علیه) امام جمعه اسبق شهرستان پلدختر

پیام تسلیت نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد در پی ارتحال حضرت حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد ایمانی (رحمه ا… علیه) امام جمعه اسبق شهرستان پلدختر
شهریور 18, 1400
211 بازدید

 بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال اسوه پارسایی و پرهیزگاری، تجلی اخلاص،حجت السلام والمسلمین حاج شیخ محمد ایمانی (رحمه ا… علیه) امام جمعه اسبق شهرستان پلدختر لرستان موجب غم و اندوه گردید.  این عالم خدمتگزار قبل و بعد از انقلاب اسلامی عمر مبارک خویش را در راه تبلیغ معارف و […]

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال اسوه پارسایی و پرهیزگاری، تجلی اخلاص،حجت السلام والمسلمین حاج شیخ محمد ایمانی (رحمه ا… علیه) امام جمعه اسبق شهرستان پلدختر لرستان موجب غم و اندوه گردید.

 این عالم خدمتگزار قبل و بعد از انقلاب اسلامی عمر مبارک خویش را در راه تبلیغ معارف و احکام اسلامی، آموزه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مجاهدت خستگی‌ناپذیر در برقراری صلح و دوستی در بین طوایف مختلف و هفده سال معرفت و بصیرت افزایی در سنگر امامت جمعه شهرستان پلدختر با وجود بمباران‌ها و موشک‌های دشمن، سپری نمود.

حضور در جبهه های نور علیه ظلمت، پشتیبانی مداوم از رزمندگان اسلام و دلاورمردان سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و سنگر نشینی با رزم آوران همیشه پیروز گردان شهدای پلدختر و انس و همدمی و ملاطفت نسبت به فرزندان شهدا و خانواده‌های آنان گوشه‌ای از فعالیت‌ها و کارنامه مملو از خیر و ثوابی است که مونسی ارزشمند و گران بها برای آن سعید عزیز تا برپایی روز حساب خواهد بود.

مجموعه این صفات همراه با حسن اخلاق و تواضع از ایشان شخصیتی ساخته بود که همنشینی و مجالستش درس‌آموز، روحیه بخش و انسان ساز بود.

این ضایعه اندوهبار را به عموم مردم متدین و انقلابی استان لرستان، شهرستان پلدختر و حومه، جامعه روحانیت استان لرستان و روحانیون گرامی شهرستان پلدختر، ارادتمندان، اقوام و همه بازماندگان خصوصاً فرزند آن عالم فرهیخته تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن روحانی جهادگر و پرتلاش علو درجات و حشر با صدیقین و صالحین را خواستارم.

و السلام علیکم و رحمة … و برکاته

《سید احمد رضا شاهرخی》

۱۸شهریور ۱۴۰۰ ه.ش مطابق با ۲ صفر ۱۴۴۳ ه.ق