پیام تسلیت نماینده محترم ولی فقیه در استان در پی ارتحال آیت الله سید جواد علم الهدی (رحمه الله علیه)

پیام تسلیت نماینده محترم ولی فقیه در استان در پی ارتحال آیت الله سید جواد علم الهدی (رحمه الله علیه)
شهریور 8, 1399
347 بازدید

پیام تسلیت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد در پی ارتحال آیت الله سید جواد علم الهدی (رحمه الله علیه) ? متن پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون إذا مات العالم الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لایسد‌ها شیء حضرت حجت الاسلام و […]

پیام تسلیت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد
در پی ارتحال آیت الله سید جواد علم الهدی (رحمه الله علیه)

? متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

إذا مات العالم الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لایسد‌ها شیء

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید احمد علم الهدی
نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد

سلام علیکم

ارتحال عالم بزرگوار و فقیه پرهیزگار حضرت آیت الله سید جواد علم الهدی (رحمه الله علیه) موسس و تولیت مدرسه علمیه الامام القائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و از اساتید حوزه علمیه موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

این عالم وارسته پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت و کسب فیض از محضر آیات عظام همچون آیت‌الله بروجردی و امام خمینی (ره)، با انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی گوناگون از جمله تأسیس حوزه علمیه امام‌القائم تهران، عمر خود را وقف تربیت طلاب، ترویج و تبیین مکتب اهل بیت (ع) کرد و کارنامه پرباری به یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به محضرمقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع معظم، شاگردان و تمامی بستگان بویژه حضرتعالی وبیت آن مرحوم تسلیت عرض نموده وضمن آرزوی علو درجات و طلب رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید، صبرجمیل و اجر جزیل همه بازماندگان را از درگاه خداوند متعال درخواست می نمایم.

《سید احمد رضا شاهرخی》