پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت ولادت امام زمان (عج)

 پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت ولادت امام زمان (عج)
فروردین 9, 1400
302 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم پانزدهم شعبان المعظم به برکت میلاد با سعادت فرخنده امام مهدی (عج)، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.  میلاد منجی عالم بشریت بشارتی است بر مومنان، مستضعفان و حقیقت جویان عالم که حکومت عدل استقرار خواهد یافت […]

بسم الله الرحمن الرحیم

پانزدهم شعبان المعظم به برکت میلاد با سعادت فرخنده امام مهدی (عج)، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

 میلاد منجی عالم بشریت بشارتی است بر مومنان، مستضعفان و حقیقت جویان عالم که حکومت عدل استقرار خواهد یافت و جهان از ظلم و ستم نجات پیدا خواهد کرد. به یقین شناخت منجی عالم بشریت و زمینه سازی جهت حضور آن حضرت که دل انسان‌های بصیر را از دیرباز به خود مشغول داشته است، می‌تواند منجر به نجات و رستگاری انسان‌ها گردد و آنان را از ظلمت و گمراهی رهایی بخشد، به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): بزرگ‌ترین وظیفه‌ی منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوی و اخلاقی و عملی و پیوندهای دینی و اعتقادی و عاطفی با مؤمنین و همچنین برای پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند.

در نظام جمهوری اسلامی، سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است. وزارت اطلاعات با بهره گیری از همت و توان نیروهای مومن، متعهد و انقلابی خود که براستی سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند توانسته است به شایستگی از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام در برابر تمامی تهدیدات و هجمه های دشمن دفاع نموده و در عرصه جنگ اطلاعاتی دنیای امروز به پایگاهی مستحکم، مردمی و دینی در ایران عزیز مبدل شود.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همه مسلمین جهان، منتظران ظهور و مردم مومن و انقلابی استان لرستان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) و همچنین توفیق درک محضر و خدمتگزاری در عصر ظهور را برای همه محبان و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) درخواست می‌نمایم.

«سید احمدرضا شاهرخی»

1400/1/8