پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان لرستان به ”مصطفی بهرامی” مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان لرستان به ”مصطفی بهرامی” مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور
شهریور 17, 1400
325 بازدید

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی کسب ۵ مدال طلا و ۶ مدال نقره در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به مصطفی بهرامی مربی برجسته و ارزشمند لرستانی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور و دیگر مربیان این تیم تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم […]

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی کسب ۵ مدال طلا و ۶ مدال نقره در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به مصطفی بهرامی مربی برجسته و ارزشمند لرستانی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور و دیگر مربیان این تیم تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مصطفی بهرامی

مربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور

سلام علیکم

کسب پنج مدال طلا و شش نقره در رقابتهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مربیگری جنابعالی، مایه مسرت همه ایرانیان گردید.

بی شک این قهرمانی که با مدال آوری دو ورزشکار دلاور لرستانی همراه بود، نشان دهنده گوشه ای از توانایی جوانان ایرانی و بالأخص مردان لرستانی سرافراز می باشد.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به مدال آوران و دست اندرکاران تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور، ملت شریف ایران و مردم پرافتخار استان لرستان دوام توفیقات آن جناب و دیگر مربیان این تیم و رشد و بالندگی بیش از پیش جوانان ورزشکار لرستانی در میادین مختلف را از خداوند متعال درخواست می نمایم.

سید احمد رضا شاهرخی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان
و امام جمعه خرم آباد

1400/6/16