پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین و دوم خرداد سالروز شهدای عملیات حاج عمران در سال ۶۵ و سوم خرداد، سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر

 پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین و دوم خرداد سالروز شهدای عملیات حاج عمران در سال ۶۵ و سوم خرداد، سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر
خرداد 2, 1400
313 بازدید

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم «‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد. سوره مبارکه محمد آیه ۷» خدای بزرگ را شاکریم که در مقطعی حساس و تعیین کننده آتشفشان خشم و اراده مقدس […]

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

«‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد. سوره مبارکه محمد آیه ۷»

خدای بزرگ را شاکریم که در مقطعی حساس و تعیین کننده آتشفشان خشم و اراده مقدس مقاومت فلسطین در جای‌جای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در قدس ، غزه و کرانه باختری را عامل خاکستر شدن آمال و آرزوهای رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی و حاکمان بی غیرت و خود فروخته برخی کشورهای اسلامی که تن به عادی سازی روابط با اشغالگران قدس شریف داده‌اند ، قرار داد و زوال قطعی این رژیم سفاک و کودکش را بیش از هر زمان دیگر در چشم جهانیان نزدیک تر ساخت.

جشن پیروزی مقاومت و فلسطین در آستانه آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی و همچنین گرامیداشت رشادت فرزندان سلحشور استان لرستان در تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) در عملیات حاج عمران در سال ۶۵ با تقدیم بیش از سیصد شهید عزیز و دهها جانباز سرافراز یاد آور پیام الهام بخش انقلاب اسلامی در سطح منطقه و نشانه امید به مسیر روشن و نتیجه بخش بودن مقاومت و پایداری در برابر ظالمان و غاصبان است.

پیروزی مردم مظلوم فلسطین در نبرد یازده روزه با دشمن صهیونیستی، وعده الهی در پیروزی حق بر باطل را به اثبات رساند.

عملیات شمشیر قدس نشان داد دست برتر انتفاضه فلسطین امروز از سامانه گنبد آهنین به راحتی عبور کرده است و این صهیونیست ها هستند که از این پس باید زندگی در هراس و وحشت را تحمل کنند” انتفاضه فلسطین به پشتوانه حمایت و همراهی جبهه مقاومت و درسی که از مکتب شهید قدس حاج قاسم سلیمانی آموخته است و شرایط مورد نیاز برای تحمیل “مهاجرت معکوس”صهیونیست‌های اشغالگر را فراهم تر و روز به روز به اجتناب ناپذیری آن می افزاید.

اینجانب، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ تحمیلی و فرارسیدن دوم خرداد سالروز شهدای عملیات حاج عمران در سال ۶۵ و سوم خرداد، سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس به ویژه مردم شهید پرور استان لرستان و همچنین پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی بر رژیم کودک‌کش اسرائیل را به ساحت مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و کلیه رزمندگان غیور جبهه مقاومت اسلامی تبریک عرض می‌نمایم، از درگاه خداوند متعال برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف استان لرستان سلامتی و سربلندی را درخواست می نمایم.

1400/3/1