پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به مناسبت روز شوراها ؛

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به مناسبت روز شوراها ؛
اردیبهشت 11, 1399
409 بازدید

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد با صدور پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل است: نهم اردیبهشت که در تقویم رسمی کشور به نام روز شورا‌ها نامگذاری شده است فرصتی است برای قدردانی […]

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد با صدور پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

نهم اردیبهشت که در تقویم رسمی کشور به نام روز شورا‌ها نامگذاری شده است فرصتی است برای قدردانی از شورا‌های شهر و روستا که با اندیشه و اتکا به خرد جمعی در جهت حل مشکلات در سطح محلی تلاش می‌کنند و با نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها می توانند زمینه خدمت‌رسانی مطلوب را به شهروندان فراهم ‌نمایند.

آموزه‌ها و مولفه‌های فرهنگی و اخلاقی دین‌ما و همچنین بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) همواره بهره‌ گیری از خرد جمعی در تصمیم گیری‌ها را مورد توجه قرار داده اند.

شورا‌های اسلامی در کنار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توانستند اقداماتی در زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را انجام داده و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار سایر ارگان‌ها به مردم خدمت رسانی کردند همان طور که در شرایط شیوع کرونا در کنار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدامات ارزشمندی جهت مقابله با این ویروس انجام داده‌ و در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشتند از این رو شایسته است پس از ۵ دوره از سوابق شورای اسلامی نقاط ضعف آن برطرف و نقاط قوت آن تقویت یابد.

اینجانب سالروز تأسیس نهاد شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان و اعضای شورا که در استان لرستان فعال هستند را تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت باری تعالی، مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات همدلانه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همراهی دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان “جهش تولید ” نامیده شده است گام های اجرایی ارزشمندی بردارند.