همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد پیام تبریکی صادر کرد.

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد پیام تبریکی صادر کرد.
دی 3, 1399
237 بازدید

  بسم الله الرحمن الرحیم ?سلام و درود بی پایان خداوند متعال و پیامبر اعظم و فرشتگان الهی بر حضرت زینب سلام… علیها بانوی نمونه اسلام که با تحمل رنج و درد بسیار، ناملایمات حادثه کربلا را تحمل کرد و از ارزش‌های اسلامی دفاع و از قهرمانان بازمانده عاشورا به مهربانی پرستاری کرد. ?به یقین […]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

?سلام و درود بی پایان خداوند متعال و پیامبر اعظم و فرشتگان الهی بر حضرت زینب سلام… علیها بانوی نمونه اسلام که با تحمل رنج و درد بسیار، ناملایمات حادثه کربلا را تحمل کرد و از ارزش‌های اسلامی دفاع و از قهرمانان بازمانده عاشورا به مهربانی پرستاری کرد.

?به یقین پرستاران گرامی با گذشتن از آسایش و رفاه خود رضایت و خرسندی را برای بیماران فراهم می سازند و در همه احوال به ویژه در زمان هشت سال دفاع مقدس و بیماری ویروس کرونا که کشورها و از جمله کشور ما را در برگرفته شاهد زحمات بی‌وقفه و مستمر این قشر زحمتکش بوده‌ایم و از این رو لایق تقدیر و ستایش فراوان هستند.

? در این میان شایسته است از همسران جانبازان و آزادگان یاد کنیم که زندگی خود را صرف مراقبت و همراهی این اسوه‌های مقاومت می‌کنند.

? به یقین همان طور که وفاداری و مقام صبرشان نزد پروردگار کریم محفوظ و مأجور است، ولی لازم است مسئولین کشوری و استانی تمام تلاش خود را در جهت ادای حقوق مادی و معنوی آنان به کار گیرند.

?اینجانب ولادت حضرت زینب سلام… علیها و روز پرستار را به همه پرستاران نجیب و شریف و کوشا بویژه در استان لرستان و همسران محترم جانبازان، آزادگان و شهدا تبریک عرض می گویم و سلامتی و توفیق همه را از خداوند متعال خواستارم.

« سید احمدرضا شاهرخی»

99/9/28
☑️ پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

✅کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

✅ کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir