نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی از حضور انقلابی مردم استان لرستان در مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی از حضور انقلابی مردم استان لرستان در مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
بهمن 25, 1399
397 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم اینجانب با سپاس به درگاه الهی، لازم می دانم از همراهی و حضور حماسی اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی استان لرستان در اقدام حماسی و انقلابی یوم الله ۲۲ بهمن که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با شور و شکوه خاصی برگزار شد تشکر کنم.  برگزاری باشکوه و […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب با سپاس به درگاه الهی، لازم می دانم از همراهی و حضور حماسی اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی استان لرستان در اقدام حماسی و انقلابی یوم الله ۲۲ بهمن که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با شور و شکوه خاصی برگزار شد تشکر کنم.

 برگزاری باشکوه و متفاوت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، چهل و دومین بهار آزادی در جای جای میهن عزیز اسلامی و استان لرستان، ضمن خلق استثنایی ترین و بیادماندنی ترین حماسه حضور در شرایط کرونایی، ثبت برگ زریّن و زیبنده دیگری در کارنامه سراسر پرافتخار و با صلابت مردم غیور و همیشه در صحنه این خطه بود، که حضور جوانان انقلابی و گروه های جهادی به صورت نمایانی مشهود بود.

 این حضور حماسی بار دیگر دنیا را مبهوت عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی کرد که همواره و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب اسلامی و حامی رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشند و این مهم را در طول حیات پر خیر و برکت نظام اسلامی و در صحنه ها و حماسه های مختلف بارها و بارها به اثبات رسانده است.

همچنین از مسئولان و عوامل اجرایی، نهادها و دست اندرکاران جشن های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان، صدا و سیما و اصحاب رسانه قدردانی و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزت، سرافرازی و سربلندی روزافزون را از خداوند متعال درخواست می نمایم.

«سید احمد رضا شاهرخی»