نماینده ولی فقیه در استان لرستان بعد از ظهر روز پنجشنبه چهارم دی ماه، در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی حضور یافت و با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بعد از ظهر روز پنجشنبه چهارم دی ماه، در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی حضور یافت و با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.
دی 6, 1399
316 بازدید

  ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان،بعد از ظهر روز پنجشنبه چهارم دی ماه، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با حضرت آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی دیدار و گفت‌وگو کرد. ?وی در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت استان لرستان در بخش‌ فرهنگی، مذهبی […]

 

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان،بعد از ظهر روز پنجشنبه چهارم دی ماه، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با حضرت آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

?وی در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت استان لرستان در بخش‌ فرهنگی، مذهبی و اجتماعی پرداخت.

 

#خبرتکمیلی

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی عصر روز پنجشنبه در طی دیدار با آیت الله علوی گرگانی در قم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی، مذهبی و اجتماعی استان لرستان اظهار داشت: استان لرستان خاستگاه علماء، فقها ، اندیشمندان و فرهیختگان بوده و از دیر باز تاکنون در تبلیغ احکام نورانی اسلام و مذهب تشیع در داخل و خارج از کشور نقش ارزشمندی را ایفا نموده و می نمایند.

?نماینده ولی فقیه در لرستان وجود طلاب جوان و انقلابی را ظرفیت ارزشمندی برای آینده حوزه های علمیه دانست و عنوان کرد: توصیه های مراجع عظام تقلید و رهنمودهای آنان در راستای رشد علمی، آموزشی و اخلاقی همواره راهگشا است.

?در ادامه این دیدار آیت الله العظمی علوی گرگانی ضمن تقدیر از حضور و ارائه گزارش توسط نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد:خوشبختانه مردم استان لرستان به سادات علاقه مند هستند و دارای خصلت های نیک و اعتقادات محکم به اسلام و اهل بیت هستند.

?آیت الله العظمی علوی گرگانی گفت: ساده زیستی و حشر و نشر با مردم مهمترین عامل موفقیت روحانیت و پیوند با مردم است چرا که اینگونه صفات در علماء و دانشمندان مهذب و اخلاقی دیده می شود.

?وی تصریح کرد: یکی از راههای تقویت حوزه های علمیه را هجرت علماء به شهرها است که در وقوع چنین اتفاقی حوزه های علمیه به جایگاه واقعی خود می رسند و با تهذیب، ساده زیستی و مردمی بودن روحانیت آینده روشنی برای حوزه های علمیه رقم خواهد می خورد.

?در پایان این دیدار آیت الله علوی گرگانی برای موفقیت نماینده ولی فقیه در خدمت به اسلام و مردم استان لرستان دعا کردند.

┏⊰✾✿✾⊱━━━─━━━⊰✾✿✾⊱┓

? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

┗⊰✾✿✾⊱━─━━━─━⊰✾✿✾⊱┛

برچسب‌ها: