نشست صمیمی جمعی از نیروهای جهادی و سازندگی استان با حضور جوانان پرتلاش و توانمند در عرصه کمک رسانی و مواسات با نماینده ولی فقیه

نشست صمیمی جمعی از نیروهای جهادی و سازندگی استان با حضور جوانان پرتلاش و توانمند در عرصه کمک رسانی و مواسات با نماینده ولی فقیه
آبان 19, 1399
308 بازدید

  ? به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، جمعی از نیروهای جهادی و سازندگی استان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار و گفتگو کردند. ✅ نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز […]

 

? به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، جمعی از نیروهای جهادی و سازندگی استان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار و گفتگو کردند.

✅ نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز طی دیدار با گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه ،سازمان تبلیغات قرارگاه صاحب الامر، مجمع جهادی گروه های جهادی و همچنین دانشگاه علوم‌پزشکی و مسئول بهداشت با اشاره به اهمیت جهاد اظهار داشت: جهاد میدان وسیعی دارد که برخاسته از اعتقادات ایمانی است که تمام امکانات مادی و معنوی را به کار می‌گیرد که به اهدافی همچون ارتقاء فرهنگی، رشد و توسعه اقتصادی ،حوادثی که به صورت طبیعی یا غیرطبیعی اتفاق می‌افتد برسد .

?وی افزود :گروههای جهادی در همه عرصه ها به میدان می‌آیند برای اینکه در این امر خود را شریک بدانند و وظیفه جهادی خودشان را انجام دهند.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: کار جهادی ثواب مقابله با دشمنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس را دارد و در مواقعی هم بیش از آن ممکن است ثواب داشته باشد و بیشتر تاثیرگذارتر باشد.

?وی بیان کرد: در مسیر کار و فعالیت جهادی ممکن است کاستی‌ها و آسیب‌هایی نیز هم باشد که باید برطرف شود.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: اینگونه نشست ها و جلسات با نیروهای جهادی بیشتر تشکیل بشود، فاصله‌ها باید پر بشود بین گروه‌های جهادی نباید گسست باشد همه قرارگاه ها و گروه ها همه با هم کار کنند و همه باهم منسجم شوند حتی اگر اجرا غیر متمرکز باشد ولی اتحاد داشته باشیم و از فعالیتهای هم اطلاع داشته باشیم که اگر اینگونه باشد کار بهتر پیش میرود.

? وی تصریح کرد:این یک اصل مسلم است که باید لرستان را لرستانی ها بسازند، باید در درون خود استان این ارتقا فرهنگی و توسعه و رشد اقتصادی صورت بگیرد ، هیچگاه دستی از بیرون استان ما را نمی سازد.

?نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت گروههای جهادی بهره‌برداری و نهایت استفاده بشود، الان زمینه خوبی برای ساخت استان آماده است، باید هم افزایی صورت بگیرد که کار به نحو شایسته ای پیش برود.