نشست صمیمی جمعی از طلاب مدارس علمیه استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

 نشست صمیمی جمعی از طلاب مدارس علمیه استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
مرداد 3, 1400
196 بازدید

نشست صمیمی جمعی از طلاب مدارس علمیه استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار شد. لازم به ذکر است در این مراسم که عصر امروز دوم مرداد ماه برگزار گردید، تعدادی از طلاب مدارس حوزه علمیه استان […]

نشست صمیمی جمعی از طلاب مدارس علمیه استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار شد.

لازم به ذکر است در این مراسم که عصر امروز دوم مرداد ماه برگزار گردید، تعدادی از طلاب مدارس حوزه علمیه استان لرستان به صورت حضوری به ذکر مباحث مختلف پرداختند.

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت السلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در نشست با جمعی از طلاب مدارس علمیه استان لرستان با بیان اینکه مباحث معیشتی، علمی، آموزشی و پژوهشی به برنامه‌ریزی، تفکر و اندیشه نیاز دارد اظهار داشت: سازمان تبلیغات و مرکز مدیریت به دنبال تحول در مباحث علمی، آموزشی و پژوهشی طلاب هستند و همچنین با اضافه کردن اساتید به دنبال رفع کمبود مدارس علمیه هستند.

وی افزود: طلبه‌هایی که در نظر دارند در آینده مفید باشند نمی‌شود در سطح ۲ و۳ بمانند بلکه باید برای رسیدن به اهداف تلاش کنند از سویی مشکلات بیمه‌ای و… طلبه‌ها باید حل شود و همه ما موظف هستیم در باب مسائل معیشتی طلبه‌ها اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور فرهنگی روحانیت در استان لرستان عنوان کرد: حضور روحانیت در مساجد، هیئت‌ها و محافل مذهبی باید پررنگ تر باشد.

وی با اشاره به مشکلات استان لرستان تصریح کرد: مشکلات و نیازهای استان لرستان را از اکنون روی میز رئیس جمهور آینده گذاشته‌ایم تا سندپیشران توسعه استان از جهت اقتصادی و اجتماعی اجرایی شود.

حجت السلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: روحانیت در استان پرچمدار فضیلت هستند و در همین راستا باید جهت رفع مشکلات مردم جلو دار باشند و مشکلات مردم را مطالبه کنند.

وی اظهار داشت: همه ما باید به رئیس جمهور آینده کمک کنیم و چنانچه در این میان افرادی مسئولیتی به عهده گرفتند ولی قصد خدمتگذاری به مردم نداشتند ادامه پیدا کندواز مسیر قانونی اجازه ندهیم راه و روش باطل گذشته ادامه پیداکندووقت مردم تلف شود.این جلسات در آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد ودر هر نوبت یکی از مدارس علمیه میزبان این جلسه خواهد بود.

 

1400/5/2