نشست با موضوع شورای راهبری و پشتیبانی از توسعه استان لرستان

نشست با موضوع شورای راهبری و پشتیبانی از توسعه استان لرستان
خرداد 6, 1400
229 بازدید

نشستی با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار استان لرستان و جمعی از مدیران پیرامون هم افزایی، تجمیع و شناسایی نخبگان لرستانی در راستای توسعه استان لرستان بحث و گفتگو شد. در این نشست هر یک از […]

نشستی با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار استان لرستان و جمعی از مدیران پیرامون هم افزایی، تجمیع و شناسایی نخبگان لرستانی در راستای توسعه استان لرستان بحث و گفتگو شد.

در این نشست هر یک از شرکت کنندگان به بیان دیدگاهها و راه های بهره گیری از وجود نخبگان علمی و اجرایی لرستانی در مسیر توسعه فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی استان پرداختند.

در این جلسه موارد زیر به تصویب رسید:

۱- تشکیل شورای راهبری و پشتیبانی توسعه استان لرستان و این شورا دارای دبیر و دبیرخانه می باشد.

۲- مسائل کلان استان لرستان که نیازمند طرح در شورای یاد شده است شناسایی شود تا از ظرفیت و بهره مندی اعضای شورای یاد شده استفاده شود.

۳- مقرر گردید نخبگان علمی و اجرایی استان در سراسر کشور شناسایی شوند که بتوان از توانایی آنها در حل مسائل اساسی استان بهره گرفت.

۴- مقرر گردید بنیادی جهت شناسایی نخبگان علمی و اجرایی استان تاسیس شود که بتوان در راستای ارتقا فرهنگی و پیشرفت اقتصادی استان از ظرفیت نخبگان علمی استان استفاده شود.

۵- در این جلسه همه شرکت کنندگان بر اتحاد و همدلی همه کارگزارن نظام اسلامی تاکید کردند و مردم انقلابی و شریف استان لرستان را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ریاست جمهوری اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا دعوت نمودند.

 

 

1400/3/5