معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و مدیر کل هماهنگی و امور اجرایی کمیته امداد کشور با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و مدیر کل هماهنگی و امور اجرایی کمیته امداد کشور با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.
آبان 15, 1400
179 بازدید

جناب آقای دکتر عسگریان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و جناب آقای دکتر محمدی مدیر کل هماهنگی و امور اجرایی کمیته امداد کشور با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد دیدار و گفتگو کرد. نماینده ولی فقیه در لرستان […]

جناب آقای دکتر عسگریان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و جناب آقای دکتر محمدی مدیر کل هماهنگی و امور اجرایی کمیته امداد کشور با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با دکتر عسگریان معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه مجموعه نهادها و سازمان هایی که توسط امام راحل و مقام معظم رهبری پایه گذاری شدند و همچنین افرادی که در این سازمان ها فعالیت دارند مجموعه ای هستند که پایه های شخصیتی شان با پایه گذاران این سازمان ها تناسب دارد و خود را شاگرد و مقلد امام راحل و مقام معظم رهبری دانسته و می دانند.

وی افزود: نهادها و سازمان های حمایتی در مقاطع حساس همیشه به کمک مردم آمده اند ،کسی که خودش را وقف مردم میکند باید نفعی برای خودش نبرد بلکه هرچه هست برای مردم است، موفقیت های نهادهای مذکور نیز به همین دلیل بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: کمیته امداد در سطح کلان و استان در بحث کرونا اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.

وی بیان کرد: افرادی در استان هستند که محروم هستند ولی بنا به دلایلی تحت پوشش کمیته امداد نیستند که انتظار می رود مورد حمایت قرار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه رفع مشکل اشتغال می تواند مشکلات استان را حل کند گفت:ایجاد اشتغال پایدار می تواند استان را از وضعیت فعلی نجات بدهد که با همین اشتغال بسیاری از آسیب های اجتماعی کاسته می شود.

وی تصریح کرد: حبوبات، انجیر و بسیاری از محصولات کشاورزی استان رتبه های اول کشور را دارند ولی به دلیل نبود صنایع تبدیلی کشاورزان را متحمل ضرر می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: چنانچه در استان صنایع تبدیلی داشته باشیم بخش عمده ای از افراد تحت پوشش می توانند در این صنایع مشغول کار شوند.

وی اظهار داشت: محصولات استان از جمله انار سیاب، نیازمند برند هستند که سودشان به استان برسد نه اینکه به نام استان های دیگر به فروش برسند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود:پول به استان تزریق می شود ولی متاسفانه در جای مناسبی که بتوان با آن شغل پایدار ایجاد کرد در جای خودش هزینه نمی شود که انتظار داریم به این موضوع توجه ببشتری شود

 

1400/8/13