مراسم گرامیداشت شهید دکتر محسن فخری‌ زاده با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت شهید دکتر محسن فخری‌ زاده با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان  برگزار گردید.
آذر 9, 1399
300 بازدید

✅به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان،  مراسم گرامیداشت شهید دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار گردید. ?حاضران […]

✅به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان،  مراسم گرامیداشت شهید دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار گردید.

?حاضران با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

?همچنین لازم به ذکر است در این مراسم مقرر گردید، مراسم یابودی برای شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده از طریق فضای مجازی برگزار شود.

#خبر_تکمیلی

✅ حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهید دکتر محسن فخری زاده، ضمن عرض تسلیت شهادت شهید دکتر فخری زاده اظهار داشت: شهید آیت الله مطهری را در همان اولین بهار انقلاب اسلامی شهید کردند و به دنبال آن عملیات ترور شخصیت های انقلاب اسلامی مانند آیت الله دکتر شهید بهشتی، شهدای محراب، شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و… را یکی پس از دیگری به شهادت رساندند اما این اقدامات خللی در ادامه راه انقلاب و اسلام ایجاد نکرد.

?وی با بیان اینکه دشمن با انجام این اقدامات تروریستی به دنبال این است که بگوید جمهوری اسلامی ناکارآمد است، تصریح کرد: باید نشان دهیم که جمهوری اسلامی کارآمد و نفوذ ناپذیر است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مجاهدت‌های علمی شهید فخری زاده ادامه داد: بایستی با اقدامات فرهنگی ضمن معرفی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی این شهید گرانقدر، مسیر را برای ادامه راه پیشرفت و تلاش‌های علمی نخبگان کشور هموار کنیم.

?حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه این عملیات ترور و اقدام دشمنان برای به شهادت رساندن نخبگان علمی کشور، حاکی از ضعف آنان است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در برابر نفوذ ایران اسلامی و محور مقاومت برنامه‌هایش را نتوانسته اجرا کند،از جمله برنامه معامله قرن را نتوانسته اجرا کند و از حزب الله و حماس شکست خورده از این رو اقدام به چنین اعمال زشت و ضد حقوق بشری میکند ما باید با ارتقاء فرهنگی،توسعه اقتصادی،بالا بردن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و ضریب امنیتی و افزایش خدمات رسانی به همه مردم خصوصا اقشار آسیب پذیر توانایی نظام اسلامی را به عنوان الگو برای مستضعفین جهان ارائه نماییم. 99/9/8

? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir