مراسم معارفه رییس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

مراسم معارفه رییس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
خرداد 25, 1400
298 بازدید

 در این مراسم حجت الاسلام محمد حسین وحیدی به عنوان رییس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان معرفی شد. حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در مراسم معارفه رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: جوانان همیشه پشتوانه اسلام بودند و در تدوام […]

 در این مراسم حجت الاسلام محمد حسین وحیدی به عنوان رییس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در مراسم معارفه رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: جوانان همیشه پشتوانه اسلام بودند و در تدوام آن در طول این سال ها در رویدادهایی که جنبه تحولی داشته، نقش مهمی داشتند، جوانان دنبال ارزشها، فضیلت ها و اهداف متعالی هستند و بر سر آرمانها مستحکم و استوار می ایستند.

وی افزود: حضور جوانان در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خصوصا در گام دوم انقلاب یک امر لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: بعد از چهار دهه زمینه هایی فراهم شده و جوانان در همه فنون و رشته ها به توانایی و دانایی کامل رسیدند و این باید به صورت مستمر ادامه یابد.

شاهرخی عنوان کرد: مجمع مشورتی جوانان که امروز آغاز به کار می کند به گونه ای از جهت راهبرد، اهداف و شرح وظایف تعریف وپایه گذاری شده که بتواند ماموریت هایی که در گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری برای جوانان ترسیم شده را محقق کند و در این راستا مأموریت‌هایش بوسیلهاساسنامه معین شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حرکت براساس اساسنامه مجمع مشورتی جوانان بتوانیم ماموریت و رسالت سنگین را اجرایی و عملی کنیم .

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل شود که جمهوری اسلامی در مسیر فضیلتها قرار گیرد اما دشمنان تلاش دارند تا انقلاب را از مسیر خودش منحرف کنند و دشمنان بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند که برای این از نفوذ، فضای مجازی و سایر روشها استفاده می کنند.

وی بیان کرد هدف از تشکیل مجمع مشورتی جوانان، رشد استعدادهای جوانان در بخش های مختلف است.

شاهرخی گفت: مردم برای تشکیل جمهوری اسلامی با شور و شعف آمدند و رای دادند و در انتخابات باز هم مردم به میدان خواهند آمد و باید تلاش شود کاستی ها جبران شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: باید تلاش کرد یک دولت انقلابی و جهادی روی کار آید تا بتواند وزرای توانمند و مدیران توانمند را تشکیل دهد و مبارزه با فساد سرلوحه کارش باشدوشایسته سالاری رادرهمه ارکان حاکم کند.

 

1400/3/24