غبارروبی قبور شهدا + فیلم

غبارروبی قبور شهدا + فیلم
تیر 26, 1399
276 بازدید

به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان صورت گرفت؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان با حضور در گلزار شهدای خرم آباد، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.   به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام سید احمد رضا […]

به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان صورت گرفت؛

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان با حضور در گلزار شهدای خرم آباد، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در مراسم غبار روبی گلزار شهدای خرم آباد به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان،با بیان اینکه ناظرین و افرادی که در دفتر های شورای نگهبان فعالیت دارند،به یک معنا سفیران نظام جمهوری اسلامی هستتند اظهار داشت : اگر چه اوج همکاری ناظران شورای نگهبان در ایام انتخابات است ولی در واقع ناظران شورای نگهبان چشم های بینا و مورد اعتماد جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود : وقتی مقام معظم رهبری با گذشت حدود ۸۰ سال سن در مقابل نظام سلطه و استکبار ایستاده و رهبری و همچنین توطئه های دشمن را خنثی می کنند،برای ما نشستن در خانه و اینکه احساس کنیم تکلیفی بر عهده نداریم،معنایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد : امام راحل تا آخرین لحظات عمرشان در حال تکلیف و انجام وظیفه بودند،در همین راستا ما باید بدانیم انجام وظیفه مختص به سن و سال و محدود به برهه زمانی نیست و نباید اینگونه تصورکنیم که در مقطعی از زمان،در جمهوری اسلامی فعالیت کرده و الان وقت این است اشرافی زندگی کنیم و امکانات و سرمایه های بیت المال را به خودمان اختصاص بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد : به گفته حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان که از سال۴۲ تا رحلت امام راحل در کنارشان بودند،می گویند امام راحل به عنوان شخصی که در صف اول تقابل با نظام سلطه و استکبار جهانی بودند،هیچ گاه از وجوهات و خمس استفاده نمی کردند،تنها از نذوراتی که خاصِ استفاده خودشان بودند به میزان حداقل،استفاده می کردند . در حال حاضر مقام معظم رهبری نیز نه حقوق دولتی می گیرند و نه از وجوهات استفاده می کنند . وقتی از ایشان پرسیده می شود ماهانه چه میزان حقوق دریافت می کنید در پاسخ می گویند “مگر من کاری برای مردم انجام میدهم که در ازای آن حقوقی دریافت کنم ؟”

وی تصریح کرد : در مقابل شهدایی که جان خود را به کف دست گرفتند و سر خود را با خدا معامله کردند،ما کاری نمی کنیم که بخواهیم حقوقی دریافت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد : باید یادآور شد که راه شهدا،زر اندوزی و وام های کلان بانکی برای خودمان نیست. افرادی که پشت سر شهدا حرکت می کنند،از قطار انقلاب پیاده نشده و به دنبال منافع مادی و مصادره اموال بیت المال نرفته اند ، این افراد همواره مورد تحسین شهدا هستند و شهدا به این افراد می گویند نسبت به آینده نترسید .

وی اظهار داشت : شهدا جسمشان را به خاک ،روحشان را به اعلی الله و راهشان را به ما سپرده اند ،امروز شهدا کسانی را می خواهند که راهشان را ادامه و هدفشان را دنبال کنند.