عزاداری شب پنجم محرم در خرم‌آباد+عکس

عزاداری شب پنجم محرم در خرم‌آباد+عکس
شهریور 3, 1399
307 بازدید

عزاداری شب پنجم محرم در خرم‌آباد به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عزاداری شب پنجم ماه محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه دراستان لرستان، و با حضور سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه لرستان و مردم ولایتمدار خرم‌آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی در پادگان امام حسین […]

عزاداری شب پنجم محرم در خرم‌آباد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عزاداری شب پنجم ماه محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه دراستان لرستان، و با حضور سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه لرستان و مردم ولایتمدار خرم‌آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی در پادگان امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه دوشنبه در آیین عزاداری شب پنجم ماه محرم در پادگان امام حسین (ع) خرم‌آباد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از برپایی عزاداری حسینی اظهار رضایت کرده‌اند چراکه با رعایت دستورات بهداشتی همراه بوده است.

وی گفت: عده کمی هم که رعایت نمی‌کنند که باید طبق سفارشات ستاد ملی کرونا عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هیات هایی که تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند شایسته است تا در روزهای باقیمانده نسبت به عزاداری اقدام کنند چراکه می‌شود هم عزا را برپا و هم بهداشت را رعایت کرد.

وی با اشاره به اینکه لرستان در برگزاری عزاداری الگو است اظهار کرد: عاشورا حسین بن علی برای همه سطوح جامعه آموزه های دارد و هر مسئول باید خودش را وقف خدمتگزاری به مردم کند و در قبال مسئولیت چیزی را برای خودش ضبط نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: خیرات و وقف برای مردم است نه برای آقازاده ها، باید برای خدمتگزاری به مردم همواره پیش قدم بود.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: چیزی که جزو بدعت است و جزو دین نیست باید روشنگری شود، نظام سلطه ۲۵۰ ساله تمام برنامه‌های خود را به کار گرفت برای اینکه بدعت در دین ایجاد کند.

:حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: امام حسین ع در مقابل بدعت ایستاد و تنها شهید مذهب شیعه نیست بلکه شهید اسلام است و اگر ایشان نبودند از اسلام خبری نبود.

وی گفت: باید همه بر مسیر آموزه های دینی حرکت کنیم.