شعارهای اول انقلاب را دوباره احیا کنیم ؛

شعارهای اول انقلاب را دوباره احیا کنیم ؛
خرداد 12, 1399
347 بازدید

بخش دوم به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان به همراه برخی از مدیران شبکه بهداشت و درمان استان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی دیدار و گفتگو کردند . نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد : یکی از […]

بخش دوم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان به همراه برخی از مدیران شبکه بهداشت و درمان استان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی دیدار و گفتگو کردند .

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد : یکی از دغدغه ها و توصیه های من به دستگاه های دولتی این است که منشور علی بن ابیطالب (ع) را سرلوحه کار خویش قرار دهند و به این منشور عمل کنند . حضرت علی (ع) می فرمایند اگر دست و پای مرا ببندند و بر روی خارهای بیابان برهنه بکشانند برای من راحت تراست تا به کسی ظلم کنم یا به بیت المال تعدی کنم در همین راستا ما نیز در نظام جمهوری اسلامی راهی جز این نداریم که به شیوه علی بن ابیطالب (ع) برای اداره حکومت تلاش و شعارهای اول انقلاب را دوباره احیا کنیم ، به عدالت حساس باشیم کسی را به عنوان بازرس به عنوان چشم و گوش ما قرار دهیم که در آن دستگاه سرآمد و حساس ترین فرد باشد .