ششمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه مراکز استانها+فیلم

ششمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه مراکز استانها+فیلم
مرداد 25, 1399
406 بازدید

ششمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه مراکز استانها، به صورت ویدیو کنفرانس امروز ۲۵ مرداد برگزار شد. موضوع: الگوی اعتلای انقلابی شهر حجت الاسلام والمسلمین دکتر شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان در خصوص این جلسه بیان کردند: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سیاست‌های کلان و کلی را در […]

ششمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه مراکز استانها، به صورت ویدیو کنفرانس امروز ۲۵ مرداد برگزار شد.

موضوع: الگوی اعتلای انقلابی شهر

حجت الاسلام والمسلمین دکتر شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان در خصوص این جلسه بیان کردند: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سیاست‌های کلان و کلی را در زمینه های مختلف مانند: اقتصاد مقاومتی, خانواده و جمعیت, سند تحول آموزش و پرورش به دستگاه‌های مختلف جهت اجرا ابلاغ نموده اند. شبکه امامت و ولایت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراکز استانها و ائمه جمعه در شهرستان ها که نزدیک ترین نهاد و تشکیلات به امام مسلمین هستند پیگیر اجرای این سیاست ها در حوزه ماموریتی خود می باشند.

در ادامه ایشان افزودند:در این جلسه موارد زیر مطرح شد:
1.کیفی بخشی برنامه های فرهنگی و دینی مساجد.

2. ارتباط تشکیلاتی با جوانان و نوجوانان جهت تعمیق معارف دینی.

3.به کارگیری همه ی ظرفیت های موجود منطقه در جهت ارتقاء فرهنگ دینی نسل جوان.

4. تاکید بر ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای حل و اجرای موضوعات فرهنگی منطقه محل مأموریت.

5. به‌کارگیری و بهره گیری از همه ظرفیت های فرهنگیِ مردم نهاد, مانند: جبهه فرهنگی انقلاب, گروه های جهادی ,جوانان انقلابی ,فرزانگان حوزوی و دانشگاه برای رسیدن به اعتلای فرهنگی.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان گفت: البته همه این امور با کار تشکیلاتی و برنامه ریزی و اجرای دقیق در برنامه‌های مصوب یا در حال تصویب, میسر خواهد شد.