سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در جشن خانوادگی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان دورود

سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در جشن خانوادگی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان دورود
خرداد 27, 1400
219 بازدید

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در سفر خود به شهرستان دورود به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسینی، امام جمعه شهرستان دورود، در جشن خانوادگی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان دورود حضور و ایراد سخنرانی نمود. حجت الاسلام و […]

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در سفر خود به شهرستان دورود به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسینی، امام جمعه شهرستان دورود، در جشن خانوادگی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان دورود حضور و ایراد سخنرانی نمود.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در مراسم جشن خانوادگی شهرستان دورود ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: امام صادق (ع) در وصف فاطمه معصومه (س) فرمودند: با شفاعت فاطمه معصومه (س) همه شیعیان وارد بهشت می شوند و این نشان از عظمت و حرمت فاطمه معصومه (س) است، همچنین پیامبر اکرم (ص) در وصف دختر که میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان روز دختر نامگذاری شده می فرمایند: خانه ای که درد آن دخترانی وجود داشته باشند، هر روز دوازده برکت از آسمان بر آن خانه نازل می شود و رفت و آمد ملائکه از آن خانه قطع نمی شود و برای پدر در هر شب و روز، عبادت یک سال را می نویسند.

وی با بیان اینکه ارزش و حرمت مادر از آنچنان مقام والایی برخوردار است که بهشت زیر پای مادران است و این مشروط به رعایت فضیلت ها، عفاف و حجاب و حیا می باشد و استان لرستان هم به استان متدینان و انقلابیان مشهور است.

وی به اشاره به اینکه شهرستان دورود متشکل از طوایف و عشایر مختلف است و تا به امروز زندگی مسالمت آمیزی در کنار یکدیگر با پیشینه درخشان زندگی می کنند در همه ی حوادث و رویداد های که در این ۴۲ سال گذشته به وقوع پیوسته، جوانان شهرستان دورود در تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) همیشه صف شکن بوده اند و جزء پیش قراولان جهاد فرهنگی، دینی، مجاهدت و مبارزه بوده اند،گفت: ما امروز در مقطع حساسی قرار داشته و امروز یک انتخابات سرنوشت ساز در پیش روی خود داریم و انتخابات، مردم و اسلام سه مولفه ای هستند که در طول عمر جمهوری اسلامی در کنار یکدیگر بوده اند و تشکیل جمهوری اسلامی همواره با انتخابات بوده است و تداوم آن هم با انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: این که امام خمینی (ره) فرمودند میزان رأی ملت است به خاطر تاکید بر این موضوع بوده که اسلام، مردم و انتخابات از یکدیگر جدایی ناپذیرند زیرا اگر بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیفتد دشمن آن فاصله را پر می کند و اگر مردم با صندوق رأی قهر کنند و پای صندوق رأی حضور پیدا نکنند دشمن فاصله را پر می کند، دشمنی که می خواهد به مردم و سرزمین ما ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه بین مردم و نظام و حکومت در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، لیبی ایجادفاصله کردواین فاصله را دشمنان پر کردند.

شاهرخی تصریح کرد: اینکه پرسیده می‌شود دلیل شما برای اینکه می‌گویید اگر مردم پای صندوق نروند دشمنان به مردم و کشور ضربه می‌زنند چیست؟ در جواب می‌گوییم آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم اشغالگر قدس، منافقان، سلطنت طلبان و بد خواهان ملت ایران می‌گویند پای صندوق‌های رأی نروید و از نظام پشتیبانی نکنید آنهایی که ما را از وجود شهیدان محروم و داغ فرزند آن رابر دل پدر و مادران شهدا گذاشتند و به ملت، سرزمین و ارکان نظام آسیب رسانند و قصد دارند فاصله بین مردم و نظام را پر کنند، البته این خواب آنها تعبیر نمی‌شود.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: مردم ما با شور، شوق پای صندوق های رأی حضور پیدا خواهد کرد و بهترین را برای ریاست جمهوری و بهترین‌ها را برای شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اعلام نارضایتی از عملکرد مدیریتی برخی از مسئولان به این معنا نیست که پای صندوق رأی حضور پیدا نمی کنیم بلکه اعلام نارضایتی خودرا از برخی از سوء مدیریت ها و بی تدبیری ها را با حضور پای صندوق های رای اعلام کنیم تا آینده ی روشنی را برای کشور و استان مان رقم بزنیم.

 

 

1400/3/25