رزمایش کمک های مومنانه جامعه ورزش استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان

رزمایش کمک های مومنانه جامعه ورزش استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اردیبهشت 20, 1400
324 بازدید

رزمایش کمک های مومنانه جامعه ورزش استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در سالن شهید چاغروند برگزار گردید.  در این طرح ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده های ورزشکاران اهدا گردید. حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در رزمایش کمک های مومنانه […]

رزمایش کمک های مومنانه جامعه ورزش استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در سالن شهید چاغروند برگزار گردید.

 در این طرح ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده های ورزشکاران اهدا گردید.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در رزمایش کمک های مومنانه جامعه ورزش استان لرستان و اجرای طرح ایران همدل که در سالن شهید چاغروند برگزارشد، با بیان اینکه نام ورزش با پهلوانی و جوانمردی نوشته شده است ،اظهار کرد: ورزشکاران هم پای و پیشرو در کمک های مومنانه حضوری فعال دارند.

 وی با اشاره به نقش جامعه ورزش در دوران دفاع مقدس ، افزود: جامعه ورزش لرستان شهدای بزرگی در دفاع از میهن اسلامی تقدیم کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد: ورزشکاران افتخارآفرین میهن اسلامی هستند و با به اهتزار درآورن پرچم جمهوری اسلامی ، عزت وافتخار ملی را برای ما به وجود می آورند.

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش ورزشکاران در بحث کمک های مومنانه نیز گفت: ورزشکاران مانند حضورشان در میادین ورزشی در اینگونه مراسم ها و کمک های مومنانه نیز حضور فعال دارند.

حجت الاسلام شاهرخی ضمن تقدیر ازجامعه ورزش استان که در فراهم کردن بسته های معیشتی این رزمایش تشریک مساعی کرده اند،خاطر نشان کرد: از همه ورزشکارانی که هم درخدمت جامعه ورزش و هم درخدمت اقشار مختلف هستند، تقدیر و تشکر می کنم .

1400/2/18