رزمایش کمک مومنانه نمونه پرشکوهی از افتخار مردم لرستان است

رزمایش کمک مومنانه نمونه پرشکوهی از افتخار مردم لرستان است
اردیبهشت 20, 1399
306 بازدید

نماینده ولی فقیه درلرستان: رزمایش کمک مومنانه نمونه پرشکوهی از افتخار مردم لرستان است حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مرحله دوم نمونه پرشکوهی از افتخار مردم غيرتمند لرستان است. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا […]

نماینده ولی فقیه درلرستان:
رزمایش کمک مومنانه نمونه پرشکوهی از افتخار مردم لرستان است

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مرحله دوم نمونه پرشکوهی از افتخار مردم غيرتمند لرستان است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه وقتی به دستور رهبر معظم انقلاب صادر شد ایران عزیزمان و به خصوص استان لرستان سرزمین دلیران، شهیدان، جوانمردان و غیرتمندان پا به عرصه گذاشتند و افتخار آفریدند و رزمایش کمک مومنانه در مرحله دوم نمونه پرشکوهی از این افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: پادگان امام حسین که میزبان مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه می باشد، جایگاه مواسات شهیدان بوده که به جبهه های هشت سال دفاع مقدس اعزام می شدند و جان خود را در راه دین اسلام، امنیت و آسایش مردم مواسات کرده‌اند و راهشان و اهدافشان را به ما سپرده اند و امروزه مردم عزیز لرستان راه شهیدان را ادامه داده‌اند که در این امتحان الهی هم موفق عمل کرده اند.

وی اظهار داشت: امروزه بیش از ۸۰ جهیزیه برای نوعروسان آماده شده که به خانه های خودشان بروند و زندگی خود را در این روز مبارک آغاز کنند و این همدلی و شکوه و عظمت مردم عزیز لرستان را نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد: همراهی و اتحاد دستگاه های مختلف، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کمیته امداد، بهزیستی و همه نیروهای مردمی، گروه جهادی و جوانان انقلابی که در طول این یک ماه در این رزمایش در حال افتخارآفرینی بودند و صحنه‌های پرشکوهی را بوجود آوردند.

وی بیان کرد: هر روز در محله ها، کوچه ها، خیابانها، روستاها و شهرستان‌های استان این موسسات در حال اجرا است و امروزه این رزمایش بخش کوچکی از فعالیت‌های جهادی و کمک های مومنانه مردم است که در استان انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: از همه افرادی که شبانه روز در حال تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم هستند و از محسنین، نیکوکاران، خیران و کسانی که به صورت آشکار و نهان بذل محبت می کنند که این رزمایش بخوبی صورت بگیرد تقدیر و تشکر می کنیم.

 

انتهای خبر/