رزمایش ورزش و احسان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان وسعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

رزمایش ورزش و احسان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان وسعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.
بهمن 4, 1399
391 بازدید

رزمایش ورزش و احسان در خرم‌آباد ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز دوم بهمن ماه، رزمایش ورزش و احسان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان وسعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی […]

رزمایش ورزش و احسان در خرم‌آباد

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز دوم بهمن ماه، رزمایش ورزش و احسان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان وسعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

#خبرتکمیلی

✅ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در رزمایش ورزش و احسان که در سالن شهید چاغروند برگزار شد با بیان اینکه جوانی، پهلوانی و ارزش‌ها با معارف دینی پیوند خورده است اظهار داشت: ورزش پهلوانی و کشتی یاد آور روحیه جوانمردی است و از دیرباز با مردم ایران و استان لرستان پیوند خورده است.

?وی با بیان اینکه سابقه ورزش کشتی، منش پهلوانی و جوانمردی کشتی گیران کشور از قرن‌های گذشته زبانزد بوده است افزود: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی خدمات خوبی در بحث ورزش انجام داده است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مدال‌هایی که در استان لرستان در المپیک، جهانی و… به دست آمده مساوی با مدال‌های قبل از انقلاب است ولی برای رسیدن به هدف‌ها و آرمان‌ها مد نظر فاصله زیاد داریم و باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنیم.

?وی با بیان اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است گفت: با توجه به اینکه توسعه ورزش سبب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود در همین راستا هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است بنابراین مدیران، بخش خصوصی، خیرین و نیکوکاران هر چقدر در ورزش فعالیت و تلاش کنند، به منافع ملی کمک کرده‌اند.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد:کسی که به ورزش کشتی و قهرمان پروری کمک کند به منافع ملی کمک کرده و کسی که سهوا یا عمدا به ورزش کمک نکند به منافع ملی ضربه زده است.

?وی، تاکید کرد: لرستان در رشته‌های مختلف ورزشی ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی دارد و نیازمند توجه ویژه است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین از فعالیت‌ها و اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی، عمران، آبادانی، آب رسانی، بهداشت و… در کشور و همچنین استان لرستان تقدیر کرد.

99/11/2


? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی

#رزمایش_ورزش_و_احسان

#مدیر_عامل_بنیاد_احسان_ستاد_اجرایی_فرمان_امام_ره

برچسب‌ها:,