دیدار و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس
مهر 11, 1399
267 بازدید

  با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان صورت گرفت: دیدار و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس   به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و […]

 

با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان صورت گرفت:

دیدار و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و حجت الاسلام عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان با حضور در منزل شهید حمید صالحی فرزند حجة الاسلام و المسلمين صالحی با خانواده این شهید دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

در ابتدا دیدار پدر و اعضای خانواده شهید صالحی ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطراتی از شهید خود بیان کردند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی با اشاره به مقام و منزلت شهدا اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) می فرمایند: شهدای بدر و احد پس از رسیدن به فضیلت پس از شهادت از خداوند می خواهند به دنیا بازگردند و بازهم در راه خدا شهید شوند.

وی افزود: خانواده های شهدا پرچم هدایت برای همه مردم هستند ،عزت و شرافتی که امروز ملت ایران دارد مدیون مادران و خانواده های شهدا هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امیدواریم جنگ اقتصادی امروز نیز همچون جنگ دفاع مقدس به نفع ملت ایران تمام شود.

همچنین در پایان این دیدار حجت‌ الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تقدیم لوحی از پدر شهید حمید صالحی که فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، تقدیر کرد.