دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور

دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور
دی 6, 1399
205 بازدید

  ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور دیدار و گفتگو کرد. ?در ابتدا این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در […]

 

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور دیدار و گفتگو کرد.

?در ابتدا این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در سخنانی با اشاره به عملکرد ارزشمند این ستاد، بنیاد برکت و بنیاد احسان در سراسر کشور، اظهار داشت: در این راستا از مدیریت جهادی و انقلابی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و همکاران ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

?وی با اشاره به فعالیت های این ستاد در حوزه محرومیت زدایی و به خصوص مبارزه با ویروس کرونا، گفت: این اقدامات و فعالیت ها شگفت انگیز و موجب خرسندی و خوشنودی دلداگان به نظام اسلامی و یاس و عناد دشمنان مردم و نظام اسلامی می شود.

?نماینده ولی فقیه در لرستان با تقدیر از ایجاد اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان لرستان، عنوان کرد: این امر موجب می شود که فعالیت ها در این ستاد با کیفیت و کمیت بیشتری ادامه پیدا کنند.

?حجت الاسلام شاهرخی در ادامه به ظرفیت های مختلف استان لرستان در حوزه های مختلف از جمله زمین های حاصلخیز، آب فراوان، دامداری، دامپروری،صنعت، گردشگری، وجود منابع طبیعی، معادن، سنگ های تزیینی، گیاهان دارویی، حبوبات و…، گفت: می توان با همکاری و مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام راحل و مدیریت جهادی و انقلابی مدیران استان لرستان زمینه رشد و توسعه استان لرستان را فراهم کرد. تا در دوران تحریم همه جانبه نظام سلطه، با تکیه بر منابع و دانش داخلی ارتقای فرهنگی و توسعه اقتصادی را در استان لرستان رقم زد.

?وی، با توجه به ظرفیت های لرستان در حوزه های مختلف، خواستار افزایش و اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا و همچنین سرعت در اجرای آنها از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شد و گفت: ایجاد کارگاههایی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استان لرستان امری ضروری است.

✅ بنابر این گزارش، در این دیدار دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سخنانی، اظهار داشت: از نزدیک فعالیت ها و تلاش های نماینده ولی فقیه در لرستان را دنبال می کنم و این امر جای تقدیر دارد.

?وی، مردم لرستان را مردمی ولایتمدار و شایسته خدمات بیشتر عنوان کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام این آمادگی را دارد که طرح های تولیدی و اشتغالزا را در این استان افزایش دهد و آنها را با سرعت اجرایی کند.

?رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به حمایت از کارگاههای تعطیل، نیمه تعطیل و نیازمند به سرمایه در گردش از سوی این ستاد، عنوان کرد: در این راستا هیئتی متشکل از مدیران دولتی و همچنین کارشناسان خبره استان تشکیل و نشست هایی با معاونان ستاد اجرایی فرمان امام در تهران پیرامون افزایش طرح ها و همچنین سرعت بخشیدن به آنها برگزار شود.

?دکتر مخبر، تاکید کرد: نتایج این نشست ها در استان بررسی شوند و در کمترین زمان زمینه عملیاتی شدن طرح ها و مصوبات آن ها در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فراهم شود.

99/10/5

برچسب‌ها:,