دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با آزادگان

دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با آزادگان
مرداد 26, 1399
243 بازدید

به مناسبت 26مرداد دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با آزادگان به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، طی مراسمی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با آزادگان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد. حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن گرامی داشت […]

به مناسبت 26مرداد

دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با آزادگان

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، طی مراسمی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با آزادگان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن گرامی داشت یادوخاطره شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس ، در جمع آزادگان اظهار خرسندی کرد و گفت ؛ با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، از اینکه نمیتوانیم جلسات متعدد و طولانی تری با آزادگان سرافرازمان داشته باشیم ، حقیقتا ضرر بزرگی متوجه مدیران و مسئولین هست .شما الماس های گرانبهایی هستید که ارزش و منزلت شما محفوط است و روز به روز افزون تر می شود .

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن اشاره به داستان های اسارت و محتواهایی که بر اساس این روایات نوشته یا ساخته شده ، یادآور شد : آشنایی و معرفت با انچه که در این اسارت رخ داده است این چیزی نیست که بتوان به آسانی به عمق آن پی برد .هنرمندان با کمک هنر فاخر ، این دریای بیکران مقاومت و ایثار را بر همگان عیان کنند .

وی ضمن اشاره به خباثت نظام سلطه و آمریکای جهانخوار، خاطر نشان کرد : جبهه حق علیه باطل هموز پا برجاست و این مبارزه هنوز ادامه دارد و ان شالله با یاری خداوند این مقاومت نیز همچون مقاومت ۸ ساله دفاع مقدس ، به پیری منتها خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن اشاره به نقش مسئولین و خیرین در ایجاد اشتغال و تسهیل ازدواج و مسکن جوانان ، افزود :نقش مسئولین و خیرینی که امروزه در راستای حل مشکل جوانان و معیشت مردم قدم برمیدارند همانند مبارزه آزادگان در زمان اسارت ، اکر کسی در داخل ، جبهه ایران را تضعیف کند ، خواه به وسیله احتکار ، رانت خواری ، گرانفروشی ، کم کاری ، اشرافی گری و یا خواه به وسیله جاسوسی و ایجاد فساد در عرصه های اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و …. و به گونه ای عمل کند که امید را در دل ها کم و به یاس بدل نماید ، مثل همانهایی هستند که در اردوگاه دشمن با صدام همکاری می کردند .

امام جمعه خرم آباد در پایان افزود : نباید فراموش کنیم که رنج ها و سختی هایی که خامواده های این اسرا و آزادگان در آن سالیان متحمل شده اند ، حقیقتا کمتر از رنج و سختی هایی که آزادگان به جان کشیدند ، نیست .