دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با وزیر نفت

دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با وزیر نفت
مرداد 9, 1399
328 بازدید

دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با وزیر نفت به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، در مورخه ۹۹/۵/۹ حجت الاسلام و المسلمین دکتر شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با مهندس زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در ساختمان وزارت نفت ، دیدار و از خدمات جمهوری […]

دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با وزیر نفت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ، در مورخه ۹۹/۵/۹ حجت الاسلام و المسلمین دکتر شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با مهندس زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در ساختمان وزارت نفت ، دیدار و از خدمات جمهوری اسلامی و وزارت نفت تقدیر و تشکر کرد .

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن اشاره به اینکه استان لرستان ۶۳۰۰ شهید در مقابله با ضد انقلاب داخلی و خارجی تقدیم کرده ، یادآور شد ؛ این استان مستعد برای کشاورزی و دامپروری و صنعت است ولی متاسفانه این استان اکنون از نرخ بالای بیکاری تورم و عدم رونقِ مطلوبِ کسب و کار رنج می برد و نیازمند توجه همه دستگاه ها از جمله وزارت نفت است از این رو پیشنهاد می‌شود وزارت نفت با اجرای طرح‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی از خیل عموم جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار این استان بکاهد .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خواستار تامین خوراک پتروشیمی از سوی وزارت نفت شد تا زمینه برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران به جهت احداث پتروشیمی فراهم شود .

در ادامه مهندس زنگنه ، وزیر نفت از دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار مسرت نمود و از اینکه ایشان در کنار مدیران و فعالان اقتصادی و فرهنگی در حل مشکلات مردم کوشش می‌کنند ، تشکر کرد .

وی اظهار داشت که از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم استان لرستان که مردمی لایق خدمت هستند دریغ نخواهد کرد .

وی در ادامه پیشنهاد های نماینده ولی فقیه را دو دسته دانستند ؛
دسته‌ای از پیشنهادها نیازمند بررسی و مطالعه است که پس از بررسی اعلام می شود .
دسته‌ای از پیشنهادها قابل اجرا است که با آن موافقت می‌شود از جمله :

سرمایه گذارانی که در استان لرستان اقدام به احداث پتروشیمی نمایند وزارت نفت حتماً خوراک پتروشیمی را برای آنها تامین می‌کند که این خود امتیازی برای سرمایه‌گذاران است .

وزارت نفت از ظرفیت خود برای ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به جهت احداث پتروشیمی و تامین خوراک آن استفاده خواهد کرد .

مقرر شد نماینده‌ای از سوی وزیر نفت در دو هفته آینده در خرم آباد با نماینده ولی فقیه دیدار و پیرامون مذاکرات انجام شده گفتگو نماید .