دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
بهمن 2, 1399
385 بازدید

دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با نماینده ولی فقیه در استان لرستان ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز یکم بهمن ماه،حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همراه حجت الاسلام قدرتی مدیر […]

دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز یکم بهمن ماه،حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همراه حجت الاسلام قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

✅حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز چهارشنبه در دیدار با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه روحانیت در موضوع کرونا خیلی منسجم و خوب عمل کردند، اظهار داشت: در استان لرستان روحانیت بلافاصله منسجم شد و آداب شرعی، معمولی و طبیعی اموات را انجام داد که آثار خوبی را در بین مردم به جا گذاشت.

?وی با بیان اینکه تقویت و توانمندسازی طلاب در استان نیاز به همراهی و همکاری دارد، تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توان علمی و اجرایی و تجاربی که دارد می‌تواند در این زمینه کمک بسیار خوبی به ما داشته باشد.

?نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه لرستان روستاهای دورافتاده زیادی دارد که از داشتن روحانی محروم هستند؛ افزود: در بسیاری از مناطق مساجد ساخته شده اما تعداد روحانیون کم است.

?حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه نیاز است توجه خاصی به این مناطق شود، گفت: حوزه علمیه به یک شکل و دفتر تبلیغات اسلامی به شکل دیگر در قالب روحانی هجرت و مستقر از جهت معرفت افزایی و بصیرت افزایی می‌توانند کمک کننده به استان باشند.

?وی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کارشناسان خوبی دارد و در باب همه مسائل می‌توانند در سطح مناطق کار فرهنگی و تبلیغی انجام دهند، تصریح کرد: در باب مسائل روانشناسی، فن خطابه و تبلیغ و… نیاز به همکاری‌ها و مشارکت بیشتر است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مباحث اعزام مبلغ برای استان مهم است که هماهنگی لازم شود و در مقاطع اعزام مبلغ به تعداد کافی نیرو به استان اعزام شود.

?حجت الاسلام شاهرخی افزود: باید ساز و کاری در نظر گرفته شود که این سفرها و جلسات مصوباتی داشته باشد و اجرایی شود؛ لذا نیاز است دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یک رابط در لرستان داشته باشد و نیروهایی که در مدیریت حوزه علمیه یا سازمان تبلیغات هستند رابط دفتر و استان باشند تا کارها سرعت بیشتری پیدا کند.

?وی یادآور شد: در استان واقعاً نیاز است اعزام مبلغ افزایش یابد.

?در ادامه این دیدار حجت الاسلام سعید روستا آزاد در سخنانی با تاکید بر لزوم توانمند سازی و تقویت نیروهای تبلیغی و فرهنگی موجود و مقیم در لرستان اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمادگی دارد بر حسب نیازهای موجود، اقدام به برگزاری دوره آموزشی برای این نیروها کند.

?وی با بیان اینکه بسته به نیاز استان در حوزه‌های مختلف خطابه، تربیت مربی کودک و نوجوان و… دوره آموزشی برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: ما آماده برگزاری این دوره‌ها هستیم و تنها باید زمینه‌های آن در استان فراهم شود.

?معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط شیوع کرونا برخی جلسات به صورت مجازی هم می‌تواند برگزار شود، افزود: در بحث دوره‌های مشاوره و روانشناسی دو مدل می‌توان عمل کرد، یکی اینکه یکسری دوره‌ها داریم تحت عنوان مربی و مبلغ خانواده که خصوصاً در بحث فن حل تعارضات خانوادگی و مهارت‌های زندگی آموزش داده می‌شود.

?حجت الاسلام روستا آزاد یادآور شد: این دوره ۱۵۰ تا ۲۰۰ ساعت دوره آموزشی است و در نهایت نیروهای آموزش یافته در مدارس و مجامع مختلف با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه به کار گرفته می‌شوند.

?وی با بیان اینکه مدل دیگر، کسب مجوز سطح سه تخصصی از قم است که رشته مشاوره اسلامی هم در حوزه خواهران و هم در حوزه برادران وجود دارد، تصریح کرد: به هر روی ما آمادگی برگزاری این دوره‌ها را داریم و بر حسب درخواست استان اقدام می‌کنیم.

?معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: در بحث آموزش فضلا و طلبه‌هایی که در قم مقیم هستند نیز متناسب با نیازهای موجود اقدام خواهیم کرد و آماده هستیم.

99/11/1

? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی

#معاون_فرهنگی_و_تبلیغی_دفتر_تبلیغات_اسلامی_حوزه_علمیه_قم

#فرهنگی_و_تبلیغی_دفتر_تبلیغات_اسلامی_حوزه_علمیه_قم

#دفتر_تبلیغات_اسلامی_حوزه_علمیه_قم

#حوزه_علمیه_قم

#حوزه_علمیه #قم

 

 

برچسب‌ها:,