دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

 دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
مهر 25, 1399
208 بازدید

  به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز، بیست و سوم مهر ماه، آقای پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد و آقای عابدی مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید کشور با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام […]

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز، بیست و سوم مهر ماه، آقای پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد و آقای عابدی مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید کشور با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان طی دیدار با معاون تعاون و امور اجتماعی بنیادشهید کشور و مدیران سابق و جدید بنیاد شهید استان لرستان اظهار داشت: در عظمت شهید و راه شهدا همین کافی است که نشانه و علامت است برای دیگران و همچنین بر اساس آیات قرآن شهدا ما را صدا میزنند که بعضی افراد این صدا را می شنوند و باید صدای شهدا را به دیگران برسانند و بگویند از راهی که آمده اید پشیمان نشوید و نسبت به آینده ترس نداشته باشید.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: دولت در سال پایانی خود است و فرصت باقی مانده را باید با کار مضاعف ،انبوه و همت گام هایی برای حل مشکلات کشور برداشته است .

?وی بیان کرد: خانواده های شهدا از مدیرکل جدید بنیاد شهید کشور آورده و کار جدید می خواهند.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در استان لرستان عقب ماندگی های تاریخی داریم و اگر در استان بخواهیم کارها را با روال عادی پیش ببریم رسیدن به اهداف بسیار سخت است.

?وی تصریح کرد:تشکیلاتی همچون بنیاد شهید ساعت اداری ندارد و تمام وقت باید در اختیار خانواده شهدا و جانبازان باشیم و همچنین بحث مسکن خانواده شهدا باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

?نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد:نرخ بالای بیکاری در استان سبب آزار مردم شده و به طور یقین این بیکاری بر مسائل فرهنگی و دینی مردم تاثیر دارد در همین راستا باید برنامه مدونی همراه با تلاش و کوشش باشد.

?وی ضمن انتقاد از تعطیلی کمیسیون های پزشکی بنیادشهیداظهار داشت : تعطیلی کمیسیون های پزشکی و عقب افتادن کار جانبازان به دلیل شیوع ویروس کرونا کار پسندیده ای نیست در حالی که می توان کمیسیون ها را براساس فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.