دیدار مسئولین خبرگزاری های فارس، ایکنا و پایگاه خبری ماژین نیوز با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

دیدار مسئولین خبرگزاری های فارس، ایکنا و پایگاه خبری ماژین نیوز با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد
فروردین 19, 1400
360 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان صبح امروز هفدهم فروردین ماه،مسئول خبرگزاری فارس در استان لرستان، مسئول خبرگزاری ایکنا، مسئول پایگاه خبری ماژین نیوز وخبرنگار خبرگزاری فارس با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد دیدار و گفتگو کردند. […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان صبح امروز هفدهم فروردین ماه،مسئول خبرگزاری فارس در استان لرستان، مسئول خبرگزاری ایکنا، مسئول پایگاه خبری ماژین نیوز وخبرنگار خبرگزاری فارس با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان،  در دیدار باتعدادی از خبرگزاری‌های استان لرستان که به مناسبت آغاز سال جدید با نماینده ولی فقیه دیدارکردند با تأکید بر تبریک سال نو بر لزوم مطالبه‌گری اصحاب رسانه در راستای تحقق شعار سال تأکید و اظهار کرد: سال جاری با ولادت امام زمان(عج) همراه بود وپایانش هم میلاد پرخیر و برکت آن حضرت است وبا توسل به حضرتش درخواست می کنیم که برکات مادی و معنوی شامل حال مردم مسلمان شود.

وی با اشاره به اینکه در باب ظرفیت‌های استان لرستان، مطالب زیادی گفته شده و به دنبال آن راهکارهایی ارائه شده است، تصریح کرد: با بالفعل شدن ظرفیت‌های استان، علاوه بر حرکت در مسیر تحقق شعار سال، به رشد و ارتقای همه‌جانبه استان کمک خواهد شد.

شاهرخی با تأکید بر لزوم انعکاس فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در استان از سوی رسانه‌ها، اضافه کرد: فعالیت‌هایی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بانک و بنیاد مستضعفان وزارت تعاون ،برخی سرمایه گذاران و بانک های خصوصی مصداق فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در استان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه، گفت: مصوبات سفر منعکس ازسوی ایشان اطلاع رسانی شد که پیگیری این مصوبات تا تحقق پیدا کردن آن، وظیفه ای همگانی و ازجمله وظیفه رسانه‌ها است.البته بزودی وپس از آن که مصوبات سفر بطور رسمی از سوی دفتر رئیس محترم قوه قضائیه اعلام شد در جلسه ای در مرکز استان مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه بررسی خواهد شد.وآن دسته از کارگاهها که باید در داخل استان تعیین تکلیف شوند هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به وضعیت مطلوب، باید کار کارشناسی وعلمی همراه با همت مضاعف وکار انبوه ومتراکم صورت گیرد، افزود: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مطالبات را به صورت علمی بیان کنند، زیرا هر اتفاق خوبی به وجود آمده، رسانه‌ها به‌عنوان چشمان بیدار جامعه پای کار بودند و هر رویداد مخربی در حال رخ دادن بوده، رسانه‌ها تذکر داده‌اند.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر برخورد با فساد با داشتن دلیل و مدرک و بدون مماشات، ادامه ذداد: وظیفه سازمان های بازرسی و نظارتی در بیرون و داخل دستگاهها حفظ دستگاه‌های اداری است و تولیدی است که دراین صورت است که در گام دوم انقلاب شاهد تبدیل شدن کارخانه‌ها به مخروبه نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر لزوم ضابطه‌مند بودن جذب نیروهای انسانی تحت هر عنوانی در ادارات تأکید کرد و گفت: گاه مشاهده می‌شود اقوام و منسوبین یک مسئول یا فرد پر نفوذ بکار گرفته می‌شوند، در حالی‌ خارج از ضابطه است وتخصصی در کار خود ندارند و گاهی هم اقوام یکدیگررا در ادارات جذب می‌کنند، لذاسازمان بازرسی قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی وحراستها باید در برابراینگونه تخلفات به وظیفه قانونی عمل کنند، زیرا بکارگیری نیرو بدون ضابطه منکر شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار سال صرفاً حرف و سخن نیست، بلکه حکایت از یک نیاز است، بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: عقب‌ماندگی استان در یک فرایند چند ساله بوده و اگر آن زمان مسئولان هوشیارتر بودند، شاهد این اتفاقات نبودیم، کمااینکه در حال حاضر دستگاه‌ها زیر ذره‌بین جوانان انقلابی هستند و نخواهیم گذاشت عقب‌ماندگی گذشته رخ دهد.

ایشان دوانتخابات شورای اسلامی شهر ورئیس جمهوری اسلامی را حق و تکلیف دانستند. انتخابات در جمهوری اسلامی حق هر فرد واجد شرایط است زیرا اختیار سرنوشت خودش رادارد واین اقتضای منزلت وکرامت انسانی است واما از طرفی این انتخاب تکلیف است و می تواند با انتخاب بهترین رئیس جمهوری اسلامی و بهترین ها در شورای شهر ارتقاء فرهنگی و دینی وپیشرفت اقتصادی رارقم بزند.ازاین رو مشارکت حداکثری اهمیت بالایی دارد.

وی در ادامه افزود: تحقیق برای انتخاب فرد یا افرادی که این امانت مهم به او سپرده می شود حتما لازم است بگونه‌ای که اگر درتشخیص دچار اشتباه شود چون تحقیق کرده است به وظیفه عمل کرده است. البته اگر خود نمی تواند بهترین را انتخاب کند در آن صورت است که می تواند از مشورت نخبگان دانا ومتعهد ومورد اعتماد استفاده کند تا او را در این انتخاب مهم یاری کند.

درپایان نماینده ولی فقیه برای موفقیت همه خدمت گزاران درعرصه های مختلف ازجمله در عرصه با اهمیت رسانه وخبرگزاری ها تشکر نمودند.

1400/1/17