دیدار مدیر و کارکنان تعاون روستایی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار مدیر و کارکنان تعاون روستایی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
فروردین 24, 1400
223 بازدید

  به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح روز بیست و سوم فروردین ماه، آقای زهره ای مدیرتعاون روستایی استان لرستان به همراه معاونین با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کردند. نماینده ولی […]

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح روز بیست و سوم فروردین ماه، آقای زهره ای مدیرتعاون روستایی استان لرستان به همراه معاونین با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در حاشیه دیدار با مدیر کل تعاون روستایی استان لرستان با اشاره به وسیع بودن کار تعاون روستایی در استان اظهار داشت: اداره کل تعاون روستایی در استان می تواند از تولید تا توزیع در راستای شعار سال نقش آفرینی کند.

وی افزود:چنانچه اداره کل تعاون روستایی با جهاد کشاورزی، امور عشایر و….. هم افزایی داشته باشد می توانند با فراهم کردن زمینه مناسب مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه می توان با فراهم کردن صنایع تبدیلی سبب ارزش افزوده در روستاها شود عنوان کرد: ارائه خدمات دامپروری و کشاورزی همچون توزیع عادلانه کود شیمیایی و سموم به میزان موردنیازوباقیمت مناسب و جلوگیری ازاین که این گونه اقلام دردست دلالان بیفتد و تهیه اقلام مورد نیاز روستائیان ازطریق شرکت های تعاونی  به صورت عادلانه فراهم شود. زیرا باتوجه به ظرفیت دامداری، دامپرودی و کشاورزی استان می توان معیشت روستاییان را به میزان کافی تهیه کردتا بتوانند در محل خود بمانند و مهاجرت نکنندتادراثر مهاجرت ومشکلاتی برایشان فراهم شود..

وی بیان کرد: دقت در سلامت اداره تعاون روستایی همچون سایر ادارات ، شایسته سالاری در درون ادارات، عدم تبعیض در میان کارکنان از جمله مهمترین نکاتی است که سبب می شود افراد پس از ورود به اداره شاهد اخلاق و ضوابط قانونی و اسلامی در اداره باشند.

1400/1/23