دیدار مدیر عامل و اعضای انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان و مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار مدیر عامل و اعضای انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان و مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
مهر 11, 1399
364 بازدید

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز، مهندس شریفی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان شاهین شهر و میمه، مدیر بنیاد مسکن شهرستان پلدختر به همراه معاونین، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه ، مهندس رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان و مهندس خالقی […]

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز، مهندس شریفی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان شاهین شهر و میمه، مدیر بنیاد مسکن شهرستان پلدختر به همراه معاونین، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه ، مهندس رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان و مهندس خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

✅ حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با مدیرعامل و اعضای انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه در سخنانی با تقدیر از زحمات این انجمن در راستای خدمات رسانی به مردم سیل زده لرستان، اظهار داشت: اگر این همت، همدلی، دلدادگی به نظام اسلامی و امامین انقلاب نبود، وضعیت طور دیگری رقم می‌خورد.

?وی، عنوان کرد: همین دلدادگی‌ها به اسلام، ارزش‌ها و… موجب شد از نقاط مختلف کشور، همدلی خود را برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان نشان دادند.

?نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تاکید کرد: کسی غیر از خدای متعال نمی‌تواند قلوب را نسبت به همدیگر مهربان کند و این امر جای شکر به درگاه الهی دارد.

?حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه امیدواریم این مهربانی‌ها که در آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی و ایرانی ما وجود دارد، مانند گذشته استمرار پیدا کند، افزود: اینها باعث می‌شود که مشکلاتی که بر سر راه وجود دارد، حل شوند.

?وی با بیان اینکه ما هیچ مشکل حل نشدنی نداریم و در این راستا پیشینه ایران اسلامی هم همین امر را نشان می‌دهد، بیان داشت: امیدواریم مانند دوران دفاع مقدس، این همدلی‌ها در کشور استمرار پیدا کند.

?نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تاکید کرد: فعالیت خیرین در این حوزه، در مسیر الهی است و امیدواریم که استمرار داشته باشد.‌۹۹/۷/۹