دیدار مدیریت جدید امور شعب بانک ملی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار مدیریت جدید امور شعب بانک ملی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اردیبهشت 1, 1400
802 بازدید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان عصر امروز ۳۱ فروردین‌ ماه، جناب آقای طاهری مدیریت جدید امور شعب بانک ملی استان لرستان با حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد‌. حجت الاسلام و المسلمین سید […]

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان عصر امروز ۳۱ فروردین‌ ماه، جناب آقای طاهری مدیریت جدید امور شعب بانک ملی استان لرستان با حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد‌.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان لرستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بیان کرد: شأن و منزلت هر کسی به میزان اقدامی است که در راه خدمت به مردم انجام می شود.

وی اظهار داشت: مقامی بالاتر از خدمتگزاری به مردم وجود ندارد و وقف مردم شدن مهمترین شأن و منزلت است و همه مسئولان، کارکنان و کارمندان باید زمان کاری خود را وقف مردم کنند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خدمتگزاری مراتب دارد، ادامه داد: مدیریت بانک ها نیز نیازمند وقف و خدمتگزاری به مردم است و در این راه خودشان بهره ای نمی گیرند.

وی گفت: اولین سرلوحه مسئولان و کارکنان دولت این است که شانی جز خدمت به مردم نداریم و موظفیم که در راه خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم و باید به ارباب رجوع خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه در دو دهه اخیر برخی با این نگاه فاصله گرفتند، عنوان کرد: مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند تا نوع نگاه به دنیا و رفتار و سلوک آنها دچار تحول شود و آسیب های اجتماعی جامعه در این مسیر برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: میزان تجملات ادارات و دکوراسیون ها و خودروهای گران قیمت در ادارات باید تغییر کند تا نگاه خدمتگزاری به مسوولان بازگردد و نگاه ها باید بازنگری و اصلاح شود تا فرهنگ خدمتگزاری در جامعه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور دولتی، خصوصی و تعاونی است و بانک ها در هر سه زمینه تاثیرگذار هستند ادامه داد: اکنون یک هزار و ۱۸۰ واحد تولیدی در لرستان وجود دارد که ۳۰ درصد آنها حدود ۳۵۰ واحد تعطیل است و مابقی نیز زیر ۵۰ درصد فعال هستند.

وی افزود: اکنون با این مشکلات چرخه اقتصاد لرستان در این راستا دچار مشکل است و اگر از ابتدا اهلیت بخش خصوصی سنجیده شود این مشکلات ایجاد نمی شود.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: البته افرادی نیز اهلیت دارند و بانک در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید کارگاه های توانمند را حمایت کند و نگاه جهادی در این راستا داشته باشد.

وی بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری واحدهای دچار مشکل استان تعیین تکلیف شوند و در راستای حمایت از تولید گام برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جهش تولید در صورت رفع موانع و حمایت ها محقق می شود و مقام معظم رهبری شعار سال را در راستای تاکید بر مانع زدایی ها و لزوم حمایت از تولید بیان کردند تا تولید رونق گیرد.

وی افزود: انتظار می رود در لرستان ورود خوبی بر مانع زدایی و سرمایه گذاری ها شود تا هلدینگ های سرمایه گذاری به استان وارد شوند.

وی ادامه داد: در لرستان بیکاری، تورم و عدم رونق کسب و کار وجود دارد اما هزینه های زندگی از جمله نرخ مسکن بالا است و برنامه ریزی های لازم برای تاثیرگذاری بر اقتصاد استان در سال جاری باید انجام شود.

 

1400/1/31