دیدار مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری لرستان به مناسبت عید غدیر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد

دیدار مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری لرستان به مناسبت عید غدیر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد
مرداد 9, 1400
265 بازدید

مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری لرستان به مناسبت عید غدیر با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد دیدار و گفتگو کردند.  در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به تشریح برخی از وظایف […]

مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری لرستان به مناسبت عید غدیر با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به تشریح برخی از وظایف مرتبط با روابط عمومی ها پرداخت و گفت: معرفی و برگزاری شعائر الهی در قالب مراسمات، جشنواره ها و اطلاع رسانی به مردم یکی از وظایف تعریف شده ی روابط عمومی هاست.

وی اظهار داشت: روابط عمومی ها در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها نقش بسیار مهمی از طریق نیازسنجی افکار عمومی و انتقال آن به مسئولین ایفا می کنند .

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: روابط عمومی ها خدمات نظام را هنرمندانه و با صداقت در گفتار به درستی اطلاع رسانی کرده و امید را در مردم زنده کنند زیرا دشمن همواره به دنبال ناامید کردن مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: روابط عمومی ها و به طور کلی اصحاب رسانه می توانند کاستی ها و نقصان موجود را به مسئولین یادآوری کنند، تا با برنامه ریزی نسبت به رفع آنها اقدام شود.

دکتر شاهرخی ادامه داد: روابط عمومی ها در تبلیغ و گسترش ارزش ها نیز نقش موثری دارند و این تبلیغ از جنبه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فردی و سایر جوانب قابل توجه و اعتناست .

وی تصریح کرد: در معرفی و اطلاع رسانی خدمات نظام نباید نگاه جناحی یا حزبی باشد بلکه صرفاً رضایت خداوند مد نظر قرار گیرد تا بخشی از خدمات نظام به واسطه این نگاه ها نادیده گرفته نشود.

در پایان این دیدار دکتر شاهرخی با تقدیر از عملکرد خوب روابط عمومی استانداری لرستان در اطلاع رسانی به موقع خدمات و اقدامات ارزشمند نظام، برای روابط عمومی ها، خبرنگاران و اصحاب رسانه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

 

1400/5/6