دیدار مدیرکل روحانیون و فعالان فرهنگی زندانهای استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار مدیرکل روحانیون و فعالان فرهنگی زندانهای استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
مرداد 18, 1400
177 بازدید

مدیرکل، روحانیون و فعالان فرهنگی زندان های استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار همچنین از کتاب به رنگ شقایق یاد نامه دو شهید والا مقام، نویسنده حجت الاسلام و المسلمین تیموری رونمایی شد. حجت الاسلام و المسلمین سید […]

مدیرکل، روحانیون و فعالان فرهنگی زندان های استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار همچنین از کتاب به رنگ شقایق یاد نامه دو شهید والا مقام، نویسنده حجت الاسلام و المسلمین تیموری رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مدیرکل، روحانیون و فعالان فرهنگی زندان های لرستان اظهار کرد: روحانیت با پیشگیری از بیماری و درمان آسیب هایی که به روح افراد زیان وارد می کند همچون پزشکی عمل می کند که در حوزه سلامت ازبیماریهای جسمی پیشگیری و درمان می کند.ازاین رو احیا کردن یک نفر معادل با احیای انسانیت است.

وی گفت: وظایف روحانیت ممکن است جامعه هدف متفاوتی داشته باشد اما هدف اصلی، بازگرداندن افراد به زندگی است چراکه سلامت جسم و روح مردم جامعه با هم در ارتباط است.

وی ادامه داد: روحانیون در این زمینه اقدامات دشواری خواهند داشت که باتوجه به ورود به ماه محرم می توانند اقدامات فرهنگی را برای اغنای جامعه بکارگیرند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: روحانیت با معرفت افزایی موجب آشنایی مردم با معارف دینی و افزایش محبت آنان نسبت به ائمه اطهار شده اند و مداحان نیز با نوای خوش در ماه محرم، محبت اهل بیت (ع) را به دلهای مردم پیوند زده و موجب جوشش عواطف همراه با با شور و شعور می شوند.

1400/5/18