دیدار مدیرکل، معاونین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار مدیرکل، معاونین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
شهریور 25, 1400
158 بازدید

جناب آقای مهندس رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد‌ند. نماینده ولی فقیه در لرستان حجت […]

جناب آقای مهندس رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد‌ند.

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با مدیر کل و جمعی از معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام سهرابی به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اظهار داشت: حجت الاسلام سهرابی از چهره های شاخص روحانیت در استان ،مزین به علم و تقوا و همچنین از اساتید شناخته شده حوزه علمیه هستند و به طور یقین اجتماع علم ،ایمان،تهذیب و اخلاق در وجود حجت الاسلام سهرابی در موفقیت وی بسیار تاثیر گذار و نقطه اطمینانی برای حضورشان در بنیاد مسکن است.

وی افزود: بنیاد مسکن سازمانی است که در راستای خدمت به عموم مردم و به ویژه محرومین تشکیل شده است و حساب ۱۰۰ امام در سراسر کشور آثار خوبی به جا گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: یکی از دغدغه های دلسوزان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری این است که هر خانواده ایرانی یک سرپناهی داشته باشد در همین راستا بنیاد مسکن و مرحوم تابش رئیس بنیادمسکن کشور به عنوان یک چهره جهادی و انقلابی پرتلاش ظاهر شدند.

وی بیان کرد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت سیزدهم تلاش و کوشش مضاعف باشد و قابل قبول نیست مدیری بنشیند و منتظر بودجه از مرکز باشد بلکه باید تلاش مضاعف از درون استان انجام‌شود.

حجت الاسلام شاهرخی گفت:گاهی برخی مدیران حتی حاضر نیستند کارهای مطالعاتی یک طرح را خودشان انجام دهند بلکه یک طرح بر روی کاغذ ارسال می کنند و انتظار بودجه دارند.

وی تصریح کرد: محرومیت در اعماق وجودی و اقصی نقاط استان وجود دارد و می طلبد از همه ظرفیت ها از جمله خیرین مسکن ساز استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: می توان با ساماندهی ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی جهت محرومیت زدایی از آنها بهره گرفت .
وی اظهار داشت:اهتمام و برنامه ریزی مناسب جهت تقویت حساب ۱۰۰امام و همچنین تشویق خیران جهت خدمت رسانی به مناطق محروم ازمهمترین برنامه هایی است که باید در دستور کار بنیادمسکن قرار بگیرد

1400/6/24