دیدار مديرعامل و اعضای مجمع خيرين سلامت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

 دیدار مديرعامل و اعضای مجمع خيرين سلامت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
مهر 11, 1399
342 بازدید

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز، هشتم مهرماه، آقای همتی مديرعامل و اعضای مجمع خيرين سلامت استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ‌نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفت‌وگو کردند. ✅ درابتدا، جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و […]

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز، هشتم مهرماه، آقای همتی مديرعامل و اعضای مجمع خيرين سلامت استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ‌نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

✅ درابتدا، جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس آقای همتی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان لرستان طی گزارشی مبسوط از عملکرد خیرین سلامت در عرصه های مختلف اعم از کارهای عمرانی، کمک های انسان دوستانه در جریان سیل دو سال گذشته وکمک های بهداشتی ودرمانی در جریان بیماری کرونا اعم از جمع آوری کمک های مردمی در داخل و خارج از کشور به مراکز درمانی استان پرداخته واز عملکرد و فعالیت قابل قبول مجامع شهرستانی و اقدامات صورت گرفته تا کنون گزارشاتی ارائه نمودند.

?حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در ادامه اظهار داشت: مجموعه خیرین سلامت جایگاهی جهت پیوند بین خیرین برای رسیدن اهداف مقدس و رفع نیازهای سلامت کشور است.

?وی افزود: خوشبختانه مجمع خیرین سلامت در شهرهای مختلف استان توسط افرار متعهد،دانا و با تجربه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر اینکه مردم در عرصه های گوناگون نیکوکاری باشند تاکید دارند که مجمع خیرین سلامت دارای چنین جایگاهی است و با افزایش مشارکت های مردمی باید با قدرت کار خود را ادامه بدهند.

?حضرت حجت الاسلام شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مجمع خیرین سلامت استان این مجمع را بازوی توانای مردمی حوزه سلامت دانست و تاکید نمود با تقویت این مجموعه می‌توان از نظر ظرفیت خیرین و نیکوکاران سلامت به نفع این حوزه نهایت بهره برداری را نمود وضمن رفع موانع بر سر راه این اقدام خداپسندانه از تمام ظرفیت های موجود در ترغیب وتشویق افراد خیرخواه برای مددجویی در همه حوزه های سلامت اعم از کارهای عمرانی کمک های معیشتی، بهداشتی و…….. نهایت استفاده را برد.

?وی وجود کارهای عمرانی خیرین و نیکوکاران در شهرهای مختلف استان را نشان دهنده کوشش و پویایی مجمع خیرین سلامت دانست و همه مدیران استانی از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، باید فعالیت این مجمع و کلیه فعالیت های خیرین و نیکوکاران را فرصتی دانسته و بیش از گذشته زمینه را برای ظرفیت‌های خیرین که در داخل و بیرون از استان حضور دارند، فراهم کنند.

?در پایان مقرر گردید جلسات هیئت مدیره این مجمع به طور منظم تشکیل و گزارشات عملکرد و مشکلات و موانع احتمالی به ایشان گزارش گردد. ۹۹/۷/۸