دیدار فرمانده انتظامی استان لرستان و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

دیدار فرمانده انتظامی استان لرستان و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد
بهمن 12, 1399
469 بازدید

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان صبح امروز یازدهم بهمن ماه،سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان و حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار […]

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان صبح امروز یازدهم بهمن ماه،سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان و حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کردند.

#خبرتکمیلی

نماینده ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی طی دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از اظهار داشت : مجموعه نیروی انتظامی در سطح کشور و استان لرستان مجموعه انقلابی است که در راه اهداف انقلاب اسلامی مجاهدت می کند و این مجاهدت سبب خشنودی دلدگان نظام اسلامی و یاس دشمنان نظام می شود.

?وی افزود: اهداف نظام اسلامی حاکمیت دین خدا بوده و هست و به دنبال تحقق فضیلت ها و ارزش های اسلامی و انسانی است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: بخشی از آماری که فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان ارائه دادند و در جمهوری اسلامی جرم است جرائمی هستند که رژیم پهلوی به انجام این جرم ها به واسطه وابستگی به نظام سلطه و از بین بردن استقلال کشور مردم را به این جرم ها تشویق می کردند.

?وی بیان کرد: فساد و فحشا در رژیم پهلوی از سوی نظام سلطه نهادینه شده بود ولی در مقابل اهداف نظام اسلامی حاکمیت دین خدا، ارتقا فرهنگ دینی، مبارزه با فساد و اجرای سیره علوی و نبوی هست در همین راستا مجاهدت های نیروی انتظامی مجاهدتی مقدس است.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: قریب به ۵۰۰ نفر شهید نیروی انتظامی و ده ها جانباز در دفاع از میهن اسلامی برای نیروی انتظامی مدال افتخاری است و همچنین مجاهدت مستمر و بدون وقفه با کسانی که امنیت مردم و نظم جامعه را بر هم می زنند مورد خشنودی خداوند است و این اقدام باید ادامه پیدا کند.

?وی تصریح کرد: البته پیش از ورود نیروی انتظامی جهت مقابله با برهم زنندگان امنیت جامعه باید مدیران اقتصادی، دستگاهها و موسسات فرهنگی در آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام بدهند چرا که با ایجاد رونق تولید و اشتغال و تعلیم و تربیت اسلامی به طور یقین آمار افرادی که دچار آسیب اجتماعی می شوند کم می شود.

?خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی نیز باید با افرادی که در سطح خیابان ها و کوچه ها معرکه راه بیاندازند و اقدام به قمه کشی کنند با شدت برخورد کند.

?وی اظهار داشت:با برنامه ریزی، پای کارآمدن دستگاههای مرتبط و همچنین استفاده از ظرفیت فرماندهان نظامی بازنشسته طی یک برنامه ۵ تا ۱۰ ساله آمار جرائم استان را در حوزه های مختلف کاهش بدهیم.

99/11/11

☑️ پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

✅کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

✅ کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی

 

برچسب‌ها: