دیدار فرماندهی،عقیدتی و پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار فرماندهی،عقیدتی و پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان
آبان 19, 1399
291 بازدید

  ? به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه، فرماندهی و پرسنل و عقیدتی یگان ویژه نیروی انتظامی استان لرستان ظهر امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کردند. ✅  نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، […]

 

? به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه، فرماندهی و پرسنل و عقیدتی یگان ویژه نیروی انتظامی استان لرستان ظهر امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کردند.

✅  نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، طی دیدار با فرماندهی، عقیدتی و پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی استان با بیان اینکه
شما سربازان حضرت ولی عصر (ع) هستید اظهار داشت: فرماندهان عقیدتی و پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی وظیفه حساس و ویژه ای دارند،
یگان ویژه مجموعه ای حزب اللهی و ولایتمدار و پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری است و حضورش در جامعه برای مردم پیام‌آور امنیت و صلح و سازش است.

?وی با بیان اینکه یگان ویژه تابلوی نیروی انتظامی است افزود: یگان ویژه در مراحلی که دشمن در صدد است امنیت مردم را مخدوش کند با قدرت و صلابت در جهت سرکوب کردن دشمنان خارجی و هر آن کس که بخواهد در داخل عرصه را بر مردم تنگ کند برخورد خواهد کرد.

? نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: یگان ویژه در مقاطع مختلف نشان داد که از آمادگی اعتقادی و ایمانی لازم و از آموزش‌های نظامی برخوردار است.

? وی بیان کرد: حضور یگان ویژه در فتنه ۸۸ باعث شد که فتنه ای که چندین ماه و دشمنان از داخل و خارج به دنبال این بودند که در داخل ایجاد آشوب کنند با هوشیاری و با اقدام یگان ویژه خاموش شد، البته یگان ویژه توجه دارد که صف مردم را از افراد خشونت طلب و افراد آشوبگر از هم جدا کند.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: نیروی انتظامی در مباحث عقیدتی و سیاسی در جهت آگاهی و بصیرت افزایی در درون خود و در بیرون از یگان ویژه انجام می دهد این یک امر مهم و تاثیر گذار است.

?وی با بیان اینکه در درون یگان ویژه برنامه های عقیدتی و ایمانی همیشه بایستی مستمر و بدون وقفه ادامه داشته باشد تصریح کرد: توشه معنوی که همه ما احتیاج داریم به خصوص یگان ویژه هم احتیاج دارد و این امر ضروری در همه زمانها است.

?نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: آمادگی برای جهاد و ایثار وظیفه و جزء برنامه‌های یگان ویژه بوده و هست و باید مستمرا ادامه داشته باشد.

?وی با اشاره به اهمیت آموزش های مورد نیاز یگان ویژه اظهار داشت: آموزش های متناسب با مقتضیات زمان باعث می شود که یگان ویژه دانش لازم را در انجام وظایفی که بر عهده داردند به دست بیاورند.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: در هر حال ما در یک مقطعی هستیم که جمهوری اسلامی در حال حرکت رو به جلو است،جمهوری اسلامی به معنای این است که رابطه حاکمیت با مردم و بلعکس و قوانین اداره کشور بایستی بر اساس اسلام باشد. این در حالی است که مردم و اسلام دو رکنی هستند که در کشور باید به آن توجه بشود.

?نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در مأموریت‌های یگان ویژه طبیعتاً مردم نقش اساسی را دارند عنوان کرد: یگان ویژه در دل مردم جای دارد و مردم شما را دوست می دارند، توده مردم به یگان ویژه نگاه میکنند و به عنوان نیرویی که امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می‌آورد می بینند.
در همین راستا دشمنان و افراد هنجارشکن و قانون شکن بدیهی است که نگاهشان منفی باشد.

? وی بیان کرد: نیروی انتظامی در هر کجا حضور دارد در خیابان، لب مرزها و در پاسگاه‌ها در اماکن حساس حضور دارد بدیهی است که مردم نسبت به شما علاقه مند باشند

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نیروی انتظامی و دستگاههای انتظامی ، نظامی و امنیتی تلاش خوبی انجام داده اند ولی ما باید این تلاش را مضاعف کنیم و ضریب امنیتی ما هر چه بیشتر و بهتر افزایش پیدا کند.