دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی
مهر 29, 1399
415 بازدید

  ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز بیست و نهم مهرماه، همزمان با هفته نیروی انتظامی سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان به همراه جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان لرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حجت الاسلام و المسلمین […]

 

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز بیست و نهم مهرماه، همزمان با هفته نیروی انتظامی سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان به همراه جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان لرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفت و گو کردند .

✅ حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخیدر دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی لرستان در دفتر امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: زمانیکه نیروی انتظامی با اقتدار در برابر مخلان نظم و امنیت ایستادگی می کند مورد تحسین همگان قرار می‌گیرد چرا که به قانون عمل کرده و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده است.

?وی گفت: باید برخورد پلیس با مردم براساس مهربانی و با مجرمین براساس قانون باشد و در این خصوص باید حقوق شهروندی رعایت شود.

ی ادامه داد: برخورد با زنان نیز به دلیل حساسیت آنها و برخورد با نوجوانان و جوانان به دلیل کم تجربگی آنها باید متفاوت و حساب شده باشد.

?نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امینت و آسایش ایجاد شده در کشور، را مدیون رشادت‌ها و ایثار نیروهای انتظامی هستیم.

وی ادامه داد: برخورد با زنان نیز به دلیل حساسیت آنها و برخورد با نوجوانان و جوانان به دلیل کم تجربگی آنها باید متفاوت و حساب شده باشد.

?وی ادامه داد: همچنین در برخورد با زنان به دلیل حساسیت آنها و در برخورد با نوجوانان و جوانان به دلیل کم تجربگی باید متفاوت باشد.

?وی بیان کرد: پایه مسایل فرهنگی و توسعه اقتصادی در جامعه بر امنیت استوار است و در این راستا نیروی انتظامی نقش تاثیرگذاری را ایفا میکند.

?امام جمعه خرم آباد گفت: در حالی که ناامنی منطقه را فراگرفته اما در جمهوری اسلامی یک امنیت پایدار و ثبات وجود دارد که نیروی انتظامی نقش تاثیرگذاری در ایجاد امنیت دارد.

?شاهرخی با اشاره به ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی در راه انقلاب اسلامی افزود: هرگونه رشد و تحول در جامعه در سایه امنیت پایدار، ایجاد شده از سوی نیروی انتظامی است.

?وی بیان کرد: تامین امنیت در فضای مجازی امری مهم است و بسیاری از جرم ها از قیبل خرید و فروش سلاح در فضای مجازی رخ می دهد و باید جلوگیری از این موضوع باید بی وقفه انجام شود.

?نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نیروی انتظامی به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با مردم دارد، عملکرد آن هم زیرنظر است و نیازمند دقت لازم می باشد، نیروی انتظامی مظهر اقتدار است.