دیدار سردار رحیمی معاون امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان

دیدار سردار رحیمی معاون امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان
آبان 9, 1400
321 بازدید

سردار رحیمی معاون امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کردند. حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور که در بیت نماینده ولی فقیه در استان انجام گرفت اظهار […]

سردار رحیمی معاون امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور که در بیت نماینده ولی فقیه در استان انجام گرفت اظهار داشت: پیشبرد هر امری نیاز به انسجام و هماهنگی دارد که در سطح کلان ودر برخی موارد باید در سطح استان انجام گیرد.

وی افزود: مسائلی که در حوزه پدافند غیر عامل از گذشته دنبال می‌شود حاکی از این بود که کارهای دست یافتنی که قابل انجام بوده انجام شده و برخی دیگر از کارها نیز به دلیل عدم انسجام و همراهی‌ها انجام نشده است که امیدواریم با تغییر و تحولات، این همراهی‌ها انجام شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: پدافند عامل را در زمان جنگ داریم مانند دوران دفاع مقدس اما پدافند غیر عامل هم در زمان جنگ نیاز است و در زمان صلح به پدافند غیر عامل نیاز است که بتوانیم تجهیزات و زیر ساخت‌های مورد نیاز را حفظ کنیم.

وی به لزوم ارتقاء فرهنگ سازی تاکید کرد و گفت: دشمن در تلاش است که روی اراده‌ها تاثیر بگذارد و در محاسبات ایجاد اختلال کند بنابراین لازم است نشست‌هایی جهت رفع این مسائل برگزار شود تا دچار آسیب نشویم؛ دشمن گاهی مغزهای نوجوانان را مورد حمله قرار می‌دهد که باید در این جهت دقت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ایرانیان در هر کجا سرآمد هستند و توانایی علمی، تجربی، مهارتی و فنی خود را دارند و نظام ما که ضد استکباری است همیشه مورد تهاجم دشمنان بوده است گفت: در زمان قاجار و پهلوی این کشور در اختیار دشمن بود و برنامه‌هایی را اجرا می‌کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعطیلی واحدهای صنعتی استان لرستان اشاره کرد و اظهارداشت: گاهی همین تعطیلی‌ها و بیکاری‌ها ممکن است شرایط را برای سوق دادن جوانان به سمت و سوی انحراف بکشاند؛ البته پیگیری‌هایی انجام و گره‌هایی در حال باز شدن است که نیاز ضروری کشور است که از نان شب هم واجب تر است زیرا اگر پدافند غیر عامل نباشد اختلال زیادی ایجاد می کند.

 

1400/8/8