دیدار رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
بهمن 2, 1399
286 بازدید

دیدار رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در استان لرستان ?رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدیدهای استانی خود به استان لرستان سفر کرد. ✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز یکم بهمن ماه، آقای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران پس از […]

دیدار رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

?رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدیدهای استانی خود به استان لرستان سفر کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز یکم بهمن ماه، آقای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران پس از حضور در استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و از ایشان خواست که از کشتی استان حمایت کنند.

? در پایان این دیدار لوح تقدیر رئیس فدراسیون کشتی به حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان اهداء شد.

✅ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش کشتی اظهار داشت: هرگونه توجه اعتباری مالی به ورزش کشتی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است .

?وی افزود: با سرمایه گذاری در ورزش می‌توان از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد به ویژه ورزش کشتی که جنبه پهلوانی و جوانمردی دارد .

?نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ورزش کشتی با مسائل پهلوانی، جوانمردی، ارزش‌ها و فضیلت‌ها پیوند خورده است، دوران قهرمانی محدود و گذرا است ولی آنچه مهم و ماندگار است دوران پهلوانی و جوانمردی است که برخاسته از ذات کشتی است.

?وی بیان کرد: بیشترین مدال‌ها در سطح المپیک، جهان و آسیا توسط کشتی برای کشور ایران اسلامی کسب کرده است و هرکسی عمدا یا سهوا به این ورزش توجه نکند به منافع ملی ضرر زده چون وقتی پرچم جمهوری اسلامی در المپیک و جهان به وسیله کشتی به اهتزاز در می‌آید سبب افتخار به هویت ملی، اسلامی و ایرانی می‌شود.

?حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در استان لرستان دفاع و حمایت از ورزش کشتی و سایر ورزش‌ها را وظیفه خودمان می‌دانیم چرا که استان لرستان مستعد ورزش‌هایی است که آمادگی جسمانی در آن دخالت دارد است ولی گاهی ورزشکاران به دلیل مشکلات از ورزش فاصله می‌گیرند که نباید بگذاریم اینگونه شود.

?وی با بیان اینکه خوشبختانه در جمهوری اسلامی قدم‌های بسیار خوبی برای ورزش برداشته شده است تصریح کرد: ظرفیت ورزش در استان لرستان بسیار زیاد است و جوانان با آمادگی جسمانی به همراه غیرت، جوانمردی و شجاعت که از خصوصیات مردم و جوانان استان لرستان است، می تواند در ورزش قهرمانی افتخارات زیادی برای ایران اسلامی رقم بزند.

?در ادامه علیرضا دبیر اظهار داشت: در گذشته کشتی در ایران از لحاظ کمی و کیفی جایگاه بسیاری خوبی داشته و از جمعیت حدود ۶۵ میلیونی دهه ۷۰ کشور بیش از یک میلیون کشتی گیر فعال داشتیم ولی امروز متاسفانه از جمعیت ۸۳ میلیونی کشور تنها ۴۰ هزار نفر کشتی گیر هستند.

?وی با بیان اینکه کشتی مانند فرش، خاویار و نفت کشور است افزود: اکثر ورزش‌ها وارداتی هستند ولی ورزش کشتی به ایران باستان برمی‌گردد و در کشور قدمت دارد.

? رئیس فدراسیون کشتی ایران عنوان کرد: متاسفانه امروز کشتی در ایران حال و روز خوبی ندارد چون مسئولان مربوطه حمایتی که شایسته کشتی بوده را نکردند در حالی که کشتی مدال‌های المپیک و جهانی را برای کشور کسب کرده است.

?وی بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان خواهش می‌کنیم همانند یک پدر بالای سر کشتی استان و رافع مشکلات این ورزش از طریق مسئولان در استان باشد.

?دبیر گفت: با توجه به سند توسعه‌ای که نوشته‌ایم در برنامه داریم طی ۷ الی ۸ سال جمعیت کشتی کشور به ۸۰۰ هزار نفر برسد.

? همچنین در پایان این دیدار لوح تقدیر رئیس فدراسیون کشتی به حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان اهداء شد.

99/11/1

? پایگاه اطلاع رسانی:
https://shahrokhy.ir/

?کانال تلگرام:
https://t.me/Shahrokhy_ir

?کانال ایتا:
http://eitaa.com/shahrokhy_ir

 

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان_و_امام_جمعه_خرم آباد

#نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#حجت_الاسلام_و_المسلمین_سید_احمد_رضا_شاهرخی_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_لرستان

#سید_احمد_رضا_شاهرخی  #احمد_رضا_شاهرخی#شاهرخی

#دیدار_رئیس_فدراسیون_کشتی_جمهوری_اسلامی_ایران

#رئیس_فدراسیون_کشتی_جمهوری_اسلامی_ایران

#فدراسیون_کشتی_جمهوری_اسلامی_ایران

#کشتی_جمهوری_اسلامی_ایران

#جمهوری_اسلامی_ایران

#اسلامی_ایران

#ایران

برچسب‌ها: