دیدار رؤسای دانشگاه های آزاد خرم آباد و آیت ا… العظمی بروجردی شهرستان بروجرد با نماینده ولی فقیه

دیدار رؤسای دانشگاه های آزاد خرم آباد و آیت ا… العظمی بروجردی شهرستان بروجرد با نماینده ولی فقیه
شهریور 13, 1399
309 بازدید

دیدار رؤسای دانشگاه های آزاد خرم آباد و آیت ا… العظمی بروجردی شهرستان بروجرد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز به مناسبت “آغاز سال تحصیلی” روسای دانشگاه های آزاد خرم آباد و آیت ا… العظمی بروجردی شهرستان […]

دیدار رؤسای دانشگاه های آزاد خرم آباد و آیت ا… العظمی بروجردی شهرستان بروجرد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز به مناسبت “آغاز سال تحصیلی” روسای دانشگاه های آزاد خرم آباد و آیت ا… العظمی بروجردی شهرستان بروجرد با حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کردند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه دانشگاه افزود: دانشگاه ، مرکز انسان سازی و همچنین محلی برای کسب فضیلت،کرامت ،یادگیری،تحقیقات و آموزش است.

وی بیان کرد: در جامعه باید از آموزش ها و پژوهش هایی که به دور از رفع نیاز مردم باشد ، اجتناب شود . هر چه بتوانیم با برنامه ریزی و هدف گذاری ، دانشگاهها را تقویت کنیم ، کار اساسی انجام داده ایم و همچنین استفاده از بودجه های متمرکز برای دانشگاهها و سایر پروژههای استان علاوه بر ردیف های بودجه ای تعیین شده ، بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: فعالیت هایی که در دانشگاه انجام می شود باید از جهت علمی،آموزشی و پژوهشی بامسائل فرهنگی ،دینی ،انقلابی ،اخلاقی و معنویتی همراه باشند که اگر اینگونه نباشد ضرر می کنیم چرا که ادامه نظام اسلامی وابسته به افرادی است که تعلیم و تربیت اسلامی پیدا کرده باشند .

وی تصریح کرد: اگر افرادی که از دانشگاه خارج می شوند افرادی نباشند که تعلیم و تربیت اسلامی پیدا کرده اند ، در نهایت نظام اسلامی نمی تواند با این افراد ادامه پیدا کند و سبب متضرر شدن جامعه اسلامی و آحاد مردم می شوند .

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد : تقویت تشکل های دینی و اسلامی و انقلابی را باید جزء وظایف خود بدانیم و نباید برای بودجه ای که میخواهیم در اختیار آنها قرار دهیم ، زحمت آنها را چندین برابر کنیم . امیدواریم آینده ای بهتر در تعلیم و تربیت کشور با بستر اقتدار ایران اسلامی رقم بخورد.