دیدار دکتر دلشاد مدیر عامل موسسه خیریه محکم و دکتر طاهری رئیس هیأت امنای خیریه محکم با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار دکتر دلشاد مدیر عامل موسسه خیریه محکم و دکتر طاهری رئیس هیأت امنای خیریه محکم با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
تیر 19, 1400
430 بازدید

دکتر دلشاد مدیر عامل موسسه خیریه محکم و دکتر طاهری رئیس هیأت امنای خیریه محکم با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد. نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا […]

دکتر دلشاد مدیر عامل موسسه خیریه محکم و دکتر طاهری رئیس هیأت امنای خیریه محکم با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی طی دیدار با مدیرعامل و هیئت امنای موسسه خیریه محکم که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد با بیان اینکه عمل صالح انسان های خدمت گذار باید آثار و آشکار شود اظهار داشت : خدمات موسسه محکم که از کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی حمایت می کند مصداق عمل صالح و تقوا الهی است.

وی افزود: وقتی آدم خیری به مخلوق خدا برساند رضایت و خشنودی خداوند را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد: در جبهه، دشمن مشخص بود و رزمنده ها می دانستند چگونه خودشان را حفظ کنند و همچنین نقاطی در کشور داشتیم که از آسیب در امان بودند ولی در کرونا وضعیت متفاوت است و مجاهدت های انجام شده جهت مقابله با کرونا بر صفحه تاریخ ثبت می شود.

وی بیان کرد: امیدواریم خیران پای کار بیایند که خدمات موسسه محکم بیش از گذشته گسترش پیدا کند ،البته توصیه های جلوگیری از ایجاد اینگونه ناهنجاری های مادرزادی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت : در این جلسه چهره هایی همچون دکتر دلشاد و دکتر طاهری سوابق روشنی در خدمت گذاری و برجستگی ها و توانایی هایی در علم و دانش دارند .

1400/4/16