دیدار دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
اسفند 10, 1399
291 بازدید

  به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ظهر امروز نهم اسفند ماه، جناب آقای دکتر رضائیان دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کرد. حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز […]

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ظهر امروز نهم اسفند ماه، جناب آقای دکتر رضائیان دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور با حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز شنبه در دیدار با دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور در سخنانی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف برخواسته از تعلیم و تربیت اسلامی است اظهار داشت: تعلیم و تربیت جز اصول پایه ای همه ادیان آسمانی به خصوص دین اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه کلام و بعثت پیامبر اسلام هم در راستای تعلیم و تربیت اسلامی است عنوان کرد: انقلاب اسلامی نیز که یک انقلاب دینی است، وظیفه خود را گسترش تعلیم و تربیت اسلامی می داند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: اگر ما بتوانیم تعلیم و تربیت اسلامی را در همه سطوح مختلف مهد کودک، ابتدایی، دبیرستان و دانشگاه گسترش دهیم، طبیعتا مسئله حجاب و عفاف هم که برخواسته از آن است، گسترش و رواج پیدا می کند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه دشمن هم می داند که جنگ نظامی نمی تواند مشکلی برای نظام اسلامی که دنبال آرمان ها و فضیلت های اخلاقی است ایجاد کند و طبیعتا تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را در دستور کار قرار داده است، افزود: سطح حجاب و عفاف در جامعه باید ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه این امر در سایه یک سری فعالیت های معرفتی و اعتقادی تحقق پیدا می کند گفت: وضعیت حجاب و عفاف در برخی وزراتخانه ها، سازمان ها و … زیبنده نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: ما در تهاجم فرهنگی قرار داریم و این در حالیست که مدیریت واحد، منظم و تعریف شده ای برای مقابله در این زمینه وجود ندارد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در استان هایی مانند لرستان، موضوعاتی مانند نرخ بالای بیکاری، تورم و … در تضعیف مسائل اعتقادی موثر است ادامه داد: آسیب اجتماعی و اعتیاد در تضعیف مسائل اعتقادی جامعه تاثیر گذار خواهد بود.

وی بیان داشت: در این راستا ضرورت دارد که فعالیت های جدی تری هم در درون سازمان ها، بانک ها، دانشگاهها و… و هم در جامعه در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تدوین یک بسته فرهنگی در لرستان در این راستا گفت:  وظایف همه دستگاهها در قالب شورای انقلاب فرهنگی مشخص شده، اما دستگاهها به وظایفی که در این رابطه تعریف شده عمل نمی کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت استفاده از زبان هنر و کارهای فاخر فرهنگی برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، بیان داشت: در این راستا باید اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند.

 

 

99/12/9