دیدار دبیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دیدار دبیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان
تیر 2, 1400
208 بازدید

حجت الاسلام چراغی دبیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کرد. حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در دیدار دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با تبریک دهه کرامت، گفت: […]

حجت الاسلام چراغی دبیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در دیدار دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با تبریک دهه کرامت، گفت: هجرت امام رضا(ع) سبب گسترش اسلام ناب شد و به دنبال آن هجرت حضرت فاطمه معصومه(س) و رحلت آن حضرت در قم موجب شده که امروز این شهر محل نشر معارف اهل بیت در جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه اهل‌بیت از وقایع و احوالات آینده اطلاع داشتند، ادامه داد: امروزه ما پیامدهای هجرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به ایران را می‌بینیم به طوری‌که امروزه جمعیت مسلمانان بیش از یک میلیارد نفر است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با یادآوری اینکه بنیاد مهدویت باید شرایط و مقدمات ظهور و انتظار فرج را با برنامه‌هایی که برگرفته از اسلام است فراهم کند، افزود: باید با هم‌افزایی بتوانیم معارف مهدوی را در سطح منطقه گسترش داده و جمعیتی کثیر از جوانان انقلابی، عدالت خواه و معنویت‌گرا را در سایه گسترش نماز و مهدویت تربیت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در فعالیت‌های ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت، افزود: بنیاد مهدویت باید از فعالان فرهنگی و نیروهای جوان استفاده کند و مجموعه‌های فعال را پای کار بیاورد.

وی گفت: در باب مسائل مهدوی و توسعه فرهنگ نماز باید بنیاد مهدویت و ستاد اقامه نماز با تشکل‌های دینی و قرآنی، تشکل‌های دانشجویی، اتحادیه دانشجویی، ائمه جماعات، اقشار و اصناف مختلف، بانوان فعال درعرصه فرهنگی ارتباط گرفته و با بهره‌گیری از ظرفیت آنان به گسترش کمی و کیفی نماز و ترویج فرهنگ مهدوی کمک کند.

1400/4/1